سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی از دسترس خارج شد
وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی از دسترس خارج شد را ببینید.
پورتال۱ آرشیو وب فارسی:اکوفارس: به گزارش اکوفارس به نقل از خبرنگار نسیم،یکی ازوظایف آن ثبت شکایت افراد از نحوه ارایه خدمات شرکت های بیمه ای به افراد بوده که در این سامانه، زمان پاسخ گویی به افراد ملاک عمل آنها قرار می گیرد. ازقرار معلوم،متوسط پاسخگویی شرکت های بیمه ای به شکایت ۱۵ روز درنظر گرفته شده و چنانچه شرکت ها از رقم روزهای در نظر گرفته متوسط پاسخگویی، عدول کنند پس از تذکر در مراحل اولیه ،در مراحل بعدی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره احضار و به آنها اخطار کتبی لازم داده می شود. هر چندکه بررسی جدول شکایات های کتبی بیمه مرکزی نشان می دهد تعداد زیادی از شرکت های مورد اشاره از متوسط پاسخگویی ۱۵ روزه رسیدگی به شکایات مشتریان عدول کرده اند. مطابق ماده ۲۶ آیین نامه شماره ۷۱ شورایعالی بیمه، موسسات بیمه ای موظف بوده تا واحد رسیدگی به شکایات تحت نظارت مستقیم مدیرعامل ایجاد کرده و امکان دسترسی به آن برای عموم افراد مهیا باشد.
یکشنبه ، ۲۶مهر۱۳۹۴
[تماشا متن کامل خبر]
سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی از دسترس خارج شد
منبع : وبسایت پورتال۱
لطفا نظر خود را درباره سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی از دسترس خارج شد با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه