ساخت نازک‌ترین لباس ضد گلوله جهان/الیافی که جادو می‌کنند

ساخت نازک‌ترین لباس ضد گلوله جهان/الیافی که جادو می‌کنند

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ساخت نازک‌ترین لباس ضد گلوله جهان/الیافی که جادو می‌کنند را ببینید.

دانش  فناوری – یورونیوز گزارش داده که یک شرکت کلمبیایی درنزدیکی منظقه بوگوتا با همکاری گروهی از کارشناسان ساختن نازک ترین لباسهای ضد گلوله دنیا هست.

کارشناسان ایمنی این شرکت که سال ۱۹۹۲ و در اوج فعالیت کارتل های مواد مخدر کشور تاسیس شد سرگرم ساختن نامحسوس ترین لباس های ضد گلوله دنیا، از جمله جلیقه، پیراهن و کت هستند. یکی از محصولات آنها زیرپوش ضد گلوله کلاشنیکف هست.

در حالیکه تولید کنندگان نمی توانند اسرار کارشان را توضیح بدهند اما آزمایشهای جلیقه ضد گلوله برای رسیدن به استانداردهای آمریکا و اسراییل که بالاترین استانداردهای بین المللی محسوب می شوند را نشان می دهند. در این آزمایشها، جلیقه ها با سلاحهای مختلف مانند یوزی و کلاشنیکف آزمایش می شوند.

میگل کابایرو مسئول کارخانه می گوید: «تمرکز ما روی ساختن محصولات قابل انعطاف، سبک و صد درصد غیر محسوس هست. با افزودن فناوری نانو دمای لباسها را بین ۱۳ تا ۱۷ درجه سانتیگراد کنترل می کنیم. لباسها به حدی غیرمحسوس اند که بسختی می توان به وجود آن پی برد.»

برای اثبات کیفیت جلیقه ضد گلوله، کابایرو به خبرنگاری که برای تهیه این گزارش به کارخانه رفته پیشنهاد می کند برای امتحان به او تیراندازی شود. او هم با امضای رضایتنامه، جلیقه را با نگرانی می پوشد و در پایان آزمایش حتی خراش هم برنداشته هست.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/470370

The post ساخت نازک‌ترین لباس ضد گلوله جهان/الیافی که جادو می‌کنند appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

ساخت نازک‌ترین لباس ضد گلوله جهان/الیافی که جادو می‌کنند

لطفا نظر خود را درباره ساخت نازک‌ترین لباس ضد گلوله جهان/الیافی که جادو می‌کنند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا