زیبایی این زن ۵۹ ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر

زیبایی این زن ۵۹ ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه زیبایی این زن ۵۹ ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر را ببینید.

زیبایی این زن ۵۹ ساله تعجب همگان را برانگیخت

این مدل زن ۵۹ ساله از پر طرفدارترین مدلهای دنیاست . یاسمینا راسی خانم ۵۹ ساله ای می باشد که با زیبایی خیره کننده خود در این سن و سال قوانین دنیای مد و فش را شکسته می باشد. او با وجود سنش یکی از پرطرفدارترین مدل های دنیاست و برای چندین برند بین المللی کار می کند.

زیبایی این زن 59 ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر

یاسمینا که اصالت فرانسوی دارد، مدت زمان زیادیست که به مدلینگ میپردازد ! یعنی چیزی در اواخر دهه بیست سالگی ! اوج درخشش و موفقیت یاسمینا در سن ۴۵ سالگی و هنگامی که در یک فیلم تبلیغاتی شرکت کرد بود. زمانی که برخی از مدل های حرفه ای خود را بازنشسته می کنند.

 

این مدل جذاب و زیبا در مورد راز زیبا ماندنش توضیح میدهد .بسیاری کنجکاوند که بدانند این زیبایی روزافزون ، با وجود بالا رفتن سنش، چه بوده می باشد ولی وی می گوید چیزی نیست! او در مصاحبه ای گفت:”تمام کاری که من می کنم این می باشد که از غذاهای ارگانیک و طبیعی استفاده می کنم، درست خیلی پیش تر از آنکه اسم غذاهای ارگانیک در بین عموم مردم مد شود.”

زیبایی این زن 59 ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر

یاسمینا در ادامه حرفهایش در مورد علت سلامت پوست و مو و زیباییش گفت :”من روغن طبیعی به پوستم می زنم. روغن کلزا(منداب) را به موهایم میزنم و یک بار در هفته با روغن زیتون و شکر بدنم را اسکراب می کنم.روزی یک عدد آواکادو خورده و از ماهی و گوشت ارگانیک استفاده میکنم.”

 

یاسمینا همچنین گفت که نباید در ورزش زیاده روی کرد. او گفت: ” تا حد ممکن از میل کردن دارو پرهیز کنید. به جای آنکه با طبیعت به مقابله برخیزید بهتر می باشد همراه با آن شوید. این قانون برای همه چیز صدق می کند.نکته قابل توجه در عکس های یاسمینا این می باشد که وی با افتخار با خطوط و چین و چروک هایش ظاهر می شود و  آنها تنها مایه زیبایی بیشتر او شده اند و این موضوع تقریبا ورای چیزی می باشد که امروزه در دنیای مد همه چیز را بی نقص می خواهد.

زیبایی این زن 59 ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر

یاسمینا که مادربزرگ دو نوه می باشد می گوید در حال حاضر از ظاهر خود بیش از دهه بیست سالگی اش راضی و خوشحال می باشد:”من چهره کنونی ام را بیشتر از ۲۰ سال پیش دوست دارم، بدن من بهتر می باشد و من از ۲۰ سالگی ام خوشحال ترم. واقعا شگفت انگیز می باشد.”گرچه لازم به ذکر می باشد که یاسمینا راسی قطعا تنها مدل سن بالا در صنعت فش نیست. این عنوان در حال حاضر به مدل ۸۷ ساله ای به اسم دافته سلف تعلق دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

عکس های زیبا از مدل و بازیگر زن سرشناس هالیوود

 

زن زیبای سینمای ایران که مدل شد +عکس

 

زیباترین دختر مانکن و مدل معروف ایرانی (عکس)

 

 عکس های بانوان زیبا و سرشناس قبل و بعد از فتوشاپ

 

 

 

زیبایی این زن ۵۹ ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر

لطفا نظر خود را درباره زیبایی این زن ۵۹ ساله تعجب همگان را برانگیخت + تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا