زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس

زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس را ببینید.

زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند

زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس

 تایلند یکی از مناطق جذاب گردشگری در جهان هست، سواحل آرام و زیبا، شهرهای پر رفت و آمد، معابد باشکوه و طبیعت بی نظیر آن هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. ما در اینجا تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری آن را برایتان آورده ایم.

۱٫ قسمت زيباي كرابی که در سالهاي اخير به يكي از جذاب ترين سواحل جنوب شرق آسيا تبديل شده هست، در جنوب تايلند و در امتداد ساحل درياي آندامان قرار گرفته و رودخانه كرابي از درون آن مي گذرد و به دريا مي ريزد.

اين قسمت زيباي گردشگري با مساحتی حدود ۴۷۰۰ كيلومتر مربع، ۱۳۰ جزيره بزرگ و كوچك دارد که بر جاذبه هاي آن افزوده هست. سواحل ماسه اي سفيد و صخره هاي زيبا و انواع گياهان و جانواران محيطي براي آرامش و استراحت توریست ها جان می دهد. در كرابي مي توان از قايق سواري در سواحل دريا و طبيعت وحشي و پارک های ملی و چشمه های آب گرم و آبشارهای سرد لذت يك سفر خوب را برد.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

  قسمت زيباي كرابی در جنوب تايلند و در امتداد ساحل درياي آندامان قرار گرفته

 ۲٫ قصر تابستانی بنگ پا این، قصر تابستانی پادشاهان تایلندی بوده هست. این مکان باغ های زیبایی دارد و با معماری اروپایی تزیین شده هست.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

قصر تابستانی بنگ پا این، باغ های زیبایی دارد و با معماری اروپایی تزیین شده هست

۳٫ ویی اینتانون مرتفع ترین کوه تایلند به حساب می آید. ارتفاع آن بین ۸۰۰ متر تا ۲۵۶۵ متر متغیر بوده که موجب بروز تغییرات آب و هوایی گردیده هست. پارک ملی دویی اینتانون در استان چیانگ می تایلند، آبشارها و کوه های فراوان و تنوع زیستی بالایی دارد، دارای غارهای متعدد و شگفت انگیزی نیز هست. این قسمت در حقیقت مامنی برای فعالیت ها و مناظر طبیعی متفاوت به شمار می رود. از این مکان به عنوان «سقف تایلند» نیز اسم کوچک می برند.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

قسمت دویی اینتانون، دارای آبشارها و کوه های فراوان و غارهای متعدد و شگفت انگیزی میباشد

۴٫ بازار دمنوین سادواک، بازاری شناور در بانکوک هست که مواد غذایی محلی در آن به وفور یافت می شود.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

بازار دمنوین سادواک، بازاری شناور در بانکوک

۵٫ لوی کراتونگ فستیوالی هست که هر ساله در تایلند در شب ماه كامل دوازدهمین ماه قمری برگزار می شود. در این فستیوال مردم بالن های خود را به هوا می فرستند تا بد اقبالی از آنها دور شود و نور فانوس راه درست را در زندگی به آنها نشان دهد.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

لوی کراتونگ فستیوالی هست که هر ساله در تایلند در دوازدهمین ماه قمری برگزار می شود

۶٫ کاخ بزرگ مجموعه‌ای از ساختمانهای سلطنتی در بانکوک هست که از قرن هجدهم میلادی تاکنون محل اقامت رسمی پادشاهان آن کشور بوده‌ هست. ساخت این مجموعه ساختمانی، از سال ۱۷۸۲ میلادی، آغاز شده و بطور مداوم، گسترش یافته‌هست.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

کاخ بزرگ در بانکوک، از قرن هجدهم میلادی تاکنون محل اقامت رسمی پادشاهان تایلند بوده‌ هست

۷٫ معبد وات رونگ خون در چیانگ رای، توسط چیره دست ترین معماران و طراحان تایلند ساخته شده هست. این معبد دارای نمای بسیار زیبای سفید و شیشه ای هست که آن را در تمام دنیا خاص کرده هست. معماری های بسیار زیبای این معبد واقعا چشم نوازند و نشان از هنر مردم این محل دارد.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

معبد وات رونگ خون, دارای نمای بسیار زیبایی هست که آن را در تمام دنیا خاص کرده هست

۸٫ اگر به دنبال آرامش می گردید، یک قایق اجاره کنید و به جزیره کو فی فی سری بزنید.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

جزیره کو فی فی، یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند می باشد

 ۹٫ معبد وا ماهاتات یکی از معابد قدیمی هست که در زمان پادشاه راما اول ساخته شده و از مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک هست. مشهورترین بخش آن سردیس بوداست که با ریشه های درختان احاطه شده هست.

 دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

معبد وا ماهاتات، مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک هست

۱۰٫ شمال تایلند به تنوع گل و گیاه شهرت دارد، به خصوص در ماه فوریه که بهترین ماه در چیانگ مای هست. رژه ماشین های حامل افراد که با گل ها تزیین شده، ویژگی به یاد ماندنی این رویداد سالیانه هست. بخش های مختلف این جشنواره شامل نمایش های هنری و مسابقات مختلف هست که سه روزه در اولین آخر هفته ماه فوریه برگزار می شود.

دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

تنوع گل و گیاه در شمال تایلند بسیار زیاد هست

۱۱٫اگر به حیوانات از جمله فیل علاقه دارید، به پارک ملی فیل ها در چیانگ مای سری بزنید. در این مکان می توانید از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کنید اما سوار شدن بر آنها ممنوع هست.

دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

پارک ملی فیل ها در چیانگ مای یکی از دیدنی های کشور تایلند میباشد

 ۱۲٫ معبد ترایمیت یکی از دیدنی های بانکوک هست که در شهرستان چینیها قرار دارد و محل نگهداری بزرگ ترین مجسمه های بودای جهان با قدمت ۷۰۰ ساله هست.

دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند

معبد ترایمیت محل نگهداری بزرگ ترین مجسمه های بودای جهان

 منبع:bartarinha.ir

The post زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس appeared first on جذاب.

زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند +عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا