زمان ثبت‌اسم کوچک مجدد حذف شدگان مسکن ملی

مطالب جدید



پورتال یک:معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از آغاز فرآیند ثبت اسم کوچک حذف شدگان مسکن ملی از یکم تا ۱۰ اسفند خبر داد.

به گزارش پورتال یک، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ثبت‌اسم کوچک مجدد متقاضیان مسکن ملی که در دور اول حذف شده بودند، از اول تا دهم اسفند انجام خواهد شد، گفت: ممکن است برخی از متقاضیان به صورت ناخواسته و یا بر اساس اطلاعات غلط حذف شده باشند که این متقاضیان با مراجعه به سامانه علت حذف شدنشان را مشخص می‌کند و در صورت رد شدن این اطلاعات می‌توانند مجدد ثبت‌اسم کوچک کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: متأسفانه برخی از متقاضیان به علت تشابه اسمی و یا سبز نبودن فرم ج شان حذف شده بودند که پس از بر طرف کردن اشتباه و یا اصلاح اسامی می‌توانند دوباره مسیر ثبت اسم کوچک را طی کرده و وارد لیست شوند.

محمودزاده با اشاره به اینکه برخی از متقاضیان در دوره‌‌های قبل در مسکن مهر ثبت‌اسم کوچک کرده بودند اما بعد از مدتی روند ثبت‌اسم کوچک را تکمیل نکرده و انصراف داده بودند، این افراد همچنان فرم “ج” آنها قرمز است، در همین راستا افراد بعد از مراجعه به ادارات کل می‌توانند فرم “ج” خود را سبز و در دور جدید ثبت‌اسم کوچک کنند.

او افزود: حدود ۴۲ درصد از متقاضیان ثبت اسم کوچک شده در طرح مسکن ملی در دور اول واجد شرایط نبوده و حذف شدند که در این دوره می‌توانند در صورت تأیید اطلاعاتشان مجددا ثبت‌اسم کوچک کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هیچ خطایی از سوی سامانه‌های طرح ملی مسکن صورت نگرفته است و برخی از این حذف شدگان ممکن است به خاطر تشابه اسمی حذف شده‌اند که در این دوره می‌توانند با ارائه کد ملی و تأیید اطلاعاتشان ایرادات را اصلاح کنند.

نیمه اول اسفند متقاضیان مسکن ملی تعیین تکلیف می شوند

محمودزاده با اشاره به اینکه تا اواسط اسفند ماه سعی خواهیم کرد تمامی متقاضیان تأیید شده را تعیین تکلیف کنیم، گفت: تعدادی از متقاضیان تأیید شده هم ممکن است در بازه ثبت‌اسم کوچک به علت نداشتن سابقه ۵ سال سکونت حذف شوند و به همین دلیل ممکن است تا پایان پالایش ظرفیت‌های جدیدی برای تمام متقاضیان ایجاد شود.

۵۸ درصد از متقاضیان در دور اول تأیید شدند/ بیشترین واجدان شرایط برای مسکن ملی برای استان اردبیل است

او اظهار کرد: حدود ۵۸ درصد از متقاضیان در دور اول تأیید شدند که بخش عمده‌ای از آن‌ها البته به استثنا شهر‌های جدید در صورت نداشتن سابقه سکونت حذف خواهد شد چرا که طی اطلاعات ارائه شده حدود بیشترین واجدان شرایط مربوط به استان اردبیل بوده و کمترین آن‌ها مربوط به استان سمنان بوده است که بعد از آنالیز اطلاعات بسیاری از آن‌ها حذف و یا قبول شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از اول تا دهم اسفند ماه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه و تکمیل اطلاعات خود علت حذف شدن و یا رد اطلاعات خود را مجددا ارزیابی کنند و بعد از ارائه مدارک ظرفیت‌هایی برای ثبت‌اسم کوچک آن‌ها ایجاد می‌شود.

محمودزاده گفت: در دور دوم ثبت‌اسم کوچک سعی خواهیم کرد ظرفیت‌های بیشتری را در برخی از استان‌ها ایجاد کنیم تا بتوانیم متقاضیان بیشتری را در این حوزه ثبت‌اسم کوچک کنیم که این دوره بلافاصله بعد از اتمام پالایش اطلاعات ثبت‌اسم کوچک کنندگان دور اول اجرایی می‌شود.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا