زخمی شدن معاون البغدادی و هلاکت سران داعش+عکس

مطالب جدید

زخمی شدن معاون البغدادی و هلاکت سران داعش+عکس

ابوعلی الانباری (چپ) مسئول تعیین محل اقامت البغدادی

ابوعلی الانباری (چپ) مسئول تعیین محل اقامت البغدادی

وزارت کشور عراق از زخمی شدن معاون اول بغدادی و هلاکت بیش از ۱۵ تروریست برجسته عضو داعش در پی عملیات ویژه اطلاعاتی و حمله هوایی به مقر آنان در استان الانبار خبر داد.

به گزارش پایگاه تفریحی شبکه العالم، در بیانیه وزارت کشور عراق آمده است: اعضای یگان اطلاعاتی وزارت کشور موسوم به بازها، پس از رصد تحرکات تروریست ابو علی الانباری معاون اول ابوبکر بغدادی، هنگام ورود وی به منطقه الجزیره در مرز عراق و سوریه، با هماهنگی ستاد عملیات نیروی هوایی در یک عملیات ویژه، مقر آنان را مستقیما هدف قرار داده و معاون البغدادی را زخمی کردند.
به نوشته سومریه نیوز، در این بیانیه آمده است: در این حمله ۱۵ تن دیگر کشته و شمار دیگری هم زخمی شدند که به همراه ابوعلی الانباری به منطقه البوکمال در مرز سوریه منتقل شدند. همچنین پس از این حمله، انفجار دیگری هم در مقر رخ داد که به نظر می رسد بر اثر منفجر شدن بمب ها و کمربندهای انفجاری موجود در محل باشد.

 ابوعلی الانباری

ابوعلی الانباری

وزارت کشور عراق تاکید کرده که در میان کشته ها می توان به اسامی مشهوری چون ابوآمنه مصری ملقب به السید، ابوهمام الزبیدی (از سرکردگان جنایت اسپایکر) اشاره کرد که به لیبی گریخته بود و چند روز پیش برای به دست گرفتن فرماندهی نیروهای داعش در منطقه صلاح الدین به عراق بازگشت.
همچنین محمد حمید العسافی ( ملقب به ابو هاجر که از فرماندهان نزدیک به ابوبکر بغدادی است) و بشیر شهاب الجسعمی (ابو عادل) مسؤول منطقه العش که از زندان بادوش گریخته بود، جزء کشته شدگان هستند.
ابوعلی الانباری که در این حمله زخمی شد، از نزدیکترین اطرافیان ابوبکر بغدادی و مسؤول تعیین اماکن اقامت وی و برنامه نقل و انتقال ها و ترددهای خلیفه خودخوانده داعش بوده است.

The post زخمی شدن معاون البغدادی و هلاکت سران داعش+عکس appeared first on آلامتو.

زخمی شدن معاون البغدادی و هلاکت سران داعش+عکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا