ریپورتاژ آگهی – اپلیکیشن طاقچه ، کتابخوان و فروشگاه کتاب الکترونیک

ریپورتاژ آگهی – اپلیکیشن طاقچه ، کتابخوان و فروشگاه کتاب الکترونیک

کتابخوان و فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه با هدف دسترسی قانونی راحت‌تر به کتاب‌ها و نشریه‌‌های فارسی در آبان ماه سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی رونمایی و در اختیار کاربران قرار گرفت. نرم افزار طاقچه برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و آی.اُ.اس طراحی شده‌هست که شما از طریق آن می‌توانید کتاب مورد نظر را خریداری کرده و پس از دریافت کتاب، آنرا بدون نیاز به اینترنت از طریق نرم افزار طاقچه مطالعه کنید.

بسیاری از ما اوقات زیادی را در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری می‌گذرانیم و اگر اهل مطالعه باشیم، این اوقات فرصت مناسبی را برای مطالعه ایجاد می‌کند؛ اما حمل دائم کتاب گاهی اوقات می‌تواند به هر دلیلی امکان‌پذیر نباشد و یا باعث خستگی شود و از سوی دیگر ممکن هست کتاب در اختیار همگان نباشد. به عنوان مثال در خیلی از شهرها و روستاها کتابخانه و کتابفروشی به تعداد کافی وجود ندارد. با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، که همیشه همراه ما هستند، امکان مطالعه نیز بر روی دستگاه‌های هوشمند فراهم شده هست. یک از اپلیکیشن‌هایی که به خوبی توانسته بر روی این دستگاه‌ها کتاب الکترونیک را در اختیار علاقمندان به کتاب قرار دهد نرم‌افزار طاقچه هست.

image001

آنچه طاقچه را به صورت پورتال۱ از سایر اپلیکیشن‌های کتابخوان متمایز می‌کند، همکاری گسترده طاقچه با ناشران بزرگ کشور و رابط کاربری طاقچه هست که حتی ممکن است بتوان طاقچه را یکی از زیباترین و کاربرپسندترین اپلیکیشن‌های ایرانی دانست که در حد و اندازه استانداردهای اپلیکیشن‌های خارجی ظاهر شده هست. شما می‌توانید کتاب‌های مورد نظر خود را جستجو کنید، آنها را به صورت موضوعی یا الفبایی مرور کنید یا برای اطلاع از محتوای کتاب، نمونه آنرا دانلود کرده و در صورت تمایل کتاب را بخرید. این کتاب‌ها برای همیشه در آرشیو شما در حساب کاربری موجود هست و می‌توانید در هر زمانی با حساب کاربری خود به آنها دسترسی داشته باشید. روش‌های پرداخت متنوعی نیز فراهم شده هست تا شما به راحتی بتوانید کتاب مورد علاقه خود را خریداری کنید. همچنین طاقچه همانطور که اشاره شد نرم افزار طاقچه به خوبی توانسته با ناشران بزرگ کشور تعامل کند و در نتیجه کتاب‌های ناشرانی همچون چشمه، ثالث، جامی، مروارید، دیدن، ققنوس، آگاه، سوره مهر و بسیاری دیگر را به صورت الکترونیک در طاقچه قرار دهد. از سوی دیگر طاقچه کتاب‌هایی که مشمول قانون کپی رایت نمی‌شوند را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این نیز به بسیاری از افراد که به هر دلیلی کتاب نمی‌خرند، امکان مطالعه رایگان و ساده را می‌دهد.

اما سوالی که ممکن هست پیش آید این هست که چرا از میان اپلیکیشن‌های کتابخوان، طاقچه انتخاب خوبی هست. برای پاسخ، جدا از رشد طاقچه طی چند ماه اخیر و اینکه توانسته کاربران و ناشران بسیاری را به خود جذب کند باید از ویژگی‌های طاقچه اسم کوچک برد.

ایجاد کتابخوان (reader) کاربردی یکی از این ویژگی‌ها هست که در آن به سادگی هر چه تمام‌تر امکاناتی مانند تظیم نور، حالت شب یا روز، امکان تنظیم سایز فونت، فاصله بین خطوط و دسترسی به فهرست کتاب گنجانده شده هست.

image002

دیگر ویژگی‌های عمده طاقچه به این شرح‌اند:

  • کتابخانه‌ی شما همیشه و همه‌جا همراه شماست؛
  • توزیع آنی کتاب به دلیل حذف مراحل وقتی‌گیر و پر زحمت چاپ و حمل و نقل؛
  • قیمت خیلی ارزان‌تر؛
  • کتاب الکترونیک قابلیت به‌روزرسانی دارد، مثلا غلط‌های تایپی و آمارها همواره قابل اصلاح هستند؛
  • همکاری با ناشران بزرگ کشور؛
  • رابط کاربری زیبا؛
  • کتابخوان ساده و کاملا کاربردی؛
  • عرضه کتاب‌ها با فرمت‌های استاندارد epub و pdf؛
  • کمک به حفظ محیط زیست.

برای آشنایی بیشتر با طاقچه و نصب اپلیکیشن طاقچه می‌توانید به وب‌پورتال طاقچه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید نسخه اندروید را از گوگل‌پلی و مایکت و نسخه آی.اُ.اس را از اپ‌استور دریافت کنید.

ریپورتاژ آگهی – اپلیکیشن طاقچه ، کتابخوان و فروشگاه کتاب الکترونیک

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره ریپورتاژ آگهی – اپلیکیشن طاقچه ، کتابخوان و فروشگاه کتاب الکترونیک با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا