روش ابداعی ژاپنی‌ها برای کاهش وزن

روش ابداعی ژاپنی‌ها برای کاهش وزن

weight

ژاپنی‌ها برای کاهش وزن روش‌ها متفاوتی دارند و همه آن‌ها ارزان و موثر هستند. زندگی مدرن امکان تمرین و تغذیه مناسب را از ما گرفته می باشد، اما ژاپنی‌ها راه‌حل جالبی برای مقابله با اضافه وزن دارند.

به گزارش فرادید، در زندگی این روزهای ما زمان و انرژی بسیار کمتر پیدا می‌شود و ما برای جبران این مسئله رو به قرص‌های جادویی و معجون‌های لاغری می‌آوریم که بتوانند چربی‌هایمان را بسوزانند. اما ژاپنی‌ها برنامه‌ی دیگری برای این مسئله در نظر دارند.

weight

دکتر فوکوسودزی، پزشک ژاپنی می باشد که شیوه‌ای جالب را توصیه کرده می باشد. بیش از یک دهه می باشد که دکتر فوکوسودزی به بیماران مشاوره‌ی کاهش وزن می‌دهد و در همین راستا به شیوه‌ای جالب رسیده می باشد. این روش به تغذیه، تمرین‌های طاقت‌فرسا و پول احتیاجی ندارد. تنها کاری که باید بکنید این می باشد که دراز بکشید و استراحت کنید. آیا باورتان می‌شود؟

روشی متفاوت برای کاهش وزن

به چه چیزهایی نیاز دارید؟

  • یک سطح صاف
  • یک پارچه یا حوله بزرگ
  • یک عدد بند قوی
  • ۵ دقیقه زمان خالی در روز

در ابتدا پارچه یا حوله را گرد کنید تا طول آن ۴۰ سانتی‌‎متر و عرض آن ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر شود. با بند آن را محکم کنید تا شل نشود. سپس بر روی یک سطح صاف (روی زمین یا تخت) دراز بکشید و حوله را درست زیر نافتان بگذارید.

پاهایتان را هم عرض شانه‌هایتان نگه دارد، به شکلی که شصت پاهایتان با هم در تماس باشند. فاصله پاشنه‌های پایتان نیز باید بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متر باشد. ممکن است فکر کنید که این شیوه آسان می باشد، اما ماندن در این حالت چندان راحت هم نیست.

روشی متفاوت برای کاهش وزن

اگر در طول این زمان، احساس ناراحتی کردید، سعی کنید آن را تحمل کنید تا به بهترین نتایج یعنی کوچک کردن شکم و آب کردن چربی‌های شکم دست پیدا کنید.

The post روش ابداعی ژاپنی‌ها برای کاهش وزن appeared first on آلامتو.

روش ابداعی ژاپنی‌ها برای کاهش وزن

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره روش ابداعی ژاپنی‌ها برای کاهش وزن با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا