روش‌های تنبیه خشن و عجیب

روش‌های تنبیه خشن و عجیب

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه روش‌های تنبیه خشن و عجیب را ببینید.

تنبیه

تنبیه کردن یکی از روش‌های تربیتی مرسوم، از زمان‌های گذشته تاکنون بوده هست. روش‌هایی که ممکن است بعضی‌از آن‌ها خیلی خشن یا حتی عجیب‌وغریب باشند!

به گزارش آلامتو به نقل از مجله مهر: چوب و فلک معلم، کمربند پدر و دمپایی مادر از ابزارهای اصلی و اسم‌آشنای تربیت کودک در قدیم بوده‌اند! البته در بقیه کشورها هم اوضاع همین گونه بوده و از اینچنین ابزارهایی برای تربیت کودکان استفاده می‌‌کردند. با اینکه با گذشت زمان این روش‌های تربیتی منسوخ شده‌اند؛ اما هنوز هم کسانی هستند که از چنین روش‌های تربیتی خشن و عجیبی استفاده می‌کنند.

تنبیه با خوابیدن با لحاف در آفتاب

معلمان این کالج در چین برای منضبط کردن دانش آموزان خود دست به اقدام عجیبی زدند و آن‌ها را وادار کردند در حالی که خود را داخل لحاف‌های ضخیم پیچیده‌اند، در هوای گرم و فضای آزاد روی زمین بخوابند. این تصمیم عجیب‌وغریب معلمان به این خاطر بوده هست که بیش از ۲۰ دانشجوی دختر رختخواب‌های خود را مرتب یا اتاق‌هایشان را تمیز نکرده بودند. همچنین مربیان این کالج برخی دیگر از آنها را وادار کردند در حالی که سطل‌هایی را روی سرشان گذاشته و لحافی به دور خود پیچیده بودند و در شرایطی که حدود ۲۰۰۰ نفر از هم کلاسی‌هایشان نیز آنها را تماشا می‌کردند در محوطه وسیعی بدوند.

چهاردست و پا راه بروید!

باز هم در چین، مدیر شرکتی برای تنبیه کردن کارمندانش آن‌ها‌ را مجبور کرد در مسیری عمومی مسافتی را روی چهاردست و پا راه بروند. كارمندان تنبيه شده كه بيش از ۱۰نفر بودند بايد دور يك درياچه تفريحي با اسم رويي (Ruyi) را در اين حالت طي می كردند. البته این اولین بار نیست و مديران چيني بارها از اين روش براي تنبيه كارمندان خود استفاده مي‌كنند.

تنبیه با پوشیدن یک تیشرت خاص

دختر ده‌ساله آمریکایی هم به خاطر اینکه خود را دختری ۱۵ ساله جا زده بود، توسط پدرش تنبیه شد. این دختر با وجود فقط ۱۰ سال سن؛ حدود ۱۸۰ سانتیمتر قد دارد و همین باعث شده بود که خودش را جای دختر ۱۵ ساله جا بزند.

پدر هم تنبیهی برای او در نظر می‌گیرد که همه سن واقعی او را بفهمند. او لباسی برای او می‌خرد که روی آن نوشته هست من ۱۰ سال سن دارم. پشت این لباس هم نوشته شده هست من کلاس پنجم دبستان هستم. پدر درباره دلیل کارش می‌گوید: «او تازه در این شبکه های اجتماعی دوست هم پیدا کرده هست و با هم بیرون هم رفته اند و این بر خلاف قوانین من هست.»

تنبیه با رد شدن با موتور

یک معلم هندی هم برای تنبیه دانش آموزان خود با موتور از روی دست آنها رد می شود. عکس این تنبیه در فضای مجازی پورتال ۱‌های مختلفی در بر داشته هست.

تنبیهی که به مرگ دانش‌آموز منجر شد

یک معلم ابتدایی در چین برای تنبیه دانش آموزان خود به دلیل صحبت کردن در کلاس درس آنها را وادار به نوشتن ۱۰۰۰ بار عذر خواهی کرده بود و معلم پسر دانش آموزی را پس از پیروی نکردن از این دستور، وادار کرد تا خود را از پنجره به بیرون پرتاپ کند و پسرک این بار در خواست معلم را اجابت کرد و پدر و مادر و خود را عزادار کرد!

پدر و مادر که فرزند خود را به خاطر این تنبیه غیر اخلاقی از دست داده بودند، خواستار اخراج این معلم از مدرسه شدند.

برچسب گذاشتن روی دهان به خاطر پرحرفی

معملی با نوار چسب دهان دختری که سر کلاس از حرف زدن دست برنمی داشت را بست. اسمیت ۱۱ ساله مجبور شد به دلیل حرف زدن زیاد با دیگر شاگردان ، ۱۵ دقیقه با دهان بسته شده با چسب بنشیند. این تحقیر شدن در کلاس وقتی به انتها رسید که معلم علوم فهمید که نباید این کار را می کرد و چسب را از دهان او باز کرد. مسئولان مدرسه عمل معلم را «اشتباه از روی ندانم کاری» اسم بردند و او نیز از دانش آموز و خانواده‌اش عذرخواهی کرد ولی هیچ اقدام انضباطی دیگری برای وی انجام نشد.

The post روش‌های تنبیه خشن و عجیب appeared first on آلامتو.

روش‌های تنبیه خشن و عجیب

لطفا نظر خود را درباره روش‌های تنبیه خشن و عجیب با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا