روحاني براي گشايش اقتصادي وعده ۶ ماهه داد

روحاني براي گشايش اقتصادي وعده ۶ ماهه داد

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه روحاني براي گشايش اقتصادي وعده ۶ ماهه داد را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روحاني براي گشايش اقتصادي وعده ۶ ماهه داد
رئيس‌جمهور اعلام كرد كه دولت تا پايان هفته جاري بسته‌اي را ارائه مي‌دهد كه تحرك قابل ملاحظه‌اي را در شش ماه آتي در اقتصاد كشور به‌وجود خواهد آورد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر رياست جمهوري، حجت الاسلام روحاني ديروز در اجتماع مردم مازندران در ساري با اشاره به اينكه پيروزي در انقلاب، دفاع مقدس و موضوع هسته‌اي نتيجه تأسي به فرهنگ محرم و عاشورا بود، گفت: امروز بايد برجام وسيله‌اي براي انسجام ملت و سكويي براي جهش اقتصادي جوانان غيور ايران اسلامي باشد و ما در ماه‌هاي آينده با رفع تحريم‌ها، نشان مي‌دهيم كه ملت ايران پيروز صحنه می باشد.
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه امروز در فرصت پسابرجام هستيم و نياز به اتحاد، انسجام و همدلي داريم، اظهارداشت: هدف و مسير همه ما يكي می باشد و ما همانطور كه توانستيم با ايثار، استقامت و ايستادگي در دفاع مقدس از حق ملت ايران دفاع كنيم، امروز هم توانستيم با زبان منطق و ديپلماسي در برابر قدرت‌هاي جهان ايستادگي و استقامت كنيم و اين ملت توانست به يك توافق غرورآفرين با قدرت‌هاي جهان و سازمان ملل متحد دست يابد.
دكتر روحاني با قدرداني از مجلس شوراي اسلامي كه كليات طرح برجام را طبق خواست ملت ايران تصويب كرد، اظهارداشت: برجام بايد جهشي براي انسجام و سكويي براي نشاط اقتصادي و اشتغال باشد و در فضاي پس از توافق ما نياز بيشتري به اتحاد و همبستگي داريم؛ انتقادها قابل احترام می باشد اما رأي اكثريت طبق قانون اساسي بايد محترم باشد.
رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه «رضايت نمي‌دهم كالاي مورد نياز مردم به خاطر تحريم، گران وارد شود»، تصريح كرد: هيچ‌كس حق ندارد از جيب مردم شعار بدهد، هر كس مي‌خواهد شعار بدهد از زندگي فقرا و محرومين شعار ندهد. ما با دنيا با شهامت و قدرت مذاكره كرديم و تمام حقوقمان را در اين مذاكره گرفته‌ايم. غرب و شرق براي ما فرقي نمي‌كند. اساس حركت ما در اين مذاكرات، رفاه ملت ايران، حفظ منافع، مصالح و رونق كشورمان بود. روحاني با بيان اينكه امروز به همت شما مردم و تلاش دولت و ديپلمات‌هاي كشور و تحت هدايت‌هاي مقام معظم رهبري، در فضا و عرصه جديد قدم گذاشته‌ايم، گفت: ما توانستيم همانطور كه در دفاع مقدس با ايثار و ايستادگي از خط خود دفاع كنيم در عرصه مذاكرات نيز با زبان منطق در مقابل قدرت‌هاي جهان ايستادگي كرده و به يك توافق غرور‌آفرين دست يافتيم.  رئيس‌جمهور با تقدير و تشكر مجدد از مقام معظم رهبري به دليل حمايت‌هاي ايشان از آغاز مذاكرات تاكنون، اضافه كرد: دولت همواره و تا دستيابي به همه اهداف بلند كشور به حمايت‌هاي مقام معظم رهبري نياز خواهد داشت.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: امروز و در فرصت پساتحريم و پسابرجام بيش از پيش به انسجام نياز داريم. اگر توانستيم در برابر دنيا به توفيقات بزرگي دست يابيم، ناشي از رهبري با درايت مقام معظم رهبري، مقاومت مردم و غيرت و كارداني ديپلمات‌هاي كشورمان بود و قطعاً تاريخ در آينده خواهد گفت كه ملت ايران در اين مقطع تاريخي چه كار بزرگي را به ثمر رساند. دكتر روحاني با اشاره به تأكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر اينكه برجام نبايد فاصله‌اي بين بخش‌هاي مختلف مردم ايجاد كند، چراكه همه ما مسير و هدف واحدي داريم، خاطر نشان كرد: اينكه برخي نسبت به برجام منتقد باشند اشكالي ندارد اما ما در قانون اساسي مسير دمكراسي را برگزيده‌ايم و همواره در همه مباحث آنچه مورد نظر اكثريت مردم بوده معيار ادامه حركت ما بوده می باشد.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز برجام بايد سكويي براي جهش اقتصادي كشور باشد، گفت: به حول و قوه الهي در ماه‌هاي آينده با رفع تحريم‌ها نشان خواهيم داد كه ملت ما پيروز عرصه مذاكرات بوده می باشد. همواره به ملت بزرگ و غيورمان كه در برابر مشكلات و تحريم‌ها با مردانگي و رشادت ايستادگي كردند، افتخار مي‌كنيم و در ماه‌هاي پيش‌رو با رفع تحريم‌ها دست در دست يكديگر كشور را به پيش خواهيم برد.  رئيس شوراي عالي امنيت ملي با رد برخي سخنان درباره انگيزه دولت از مذاكرات هسته‌اي تصريح كرد: ما همواره به دنبال منافع و مصالح كشورمان بوديم و آنچه مهم می باشد رونق اقتصاد و اشتغال جوانان می باشد. به عنوان نماينده شما مردم نمي‌توانم رضايت دهم به‌خاطر تحريم هر جنسي كه وارد كشور مي‌‌شود، حداقل ۲۰ درصد هزينه اضافي از جيب مردم داشته باشد. هر كس مي‌خواهد شعار بدهد بايد از جيب و زندگي خودش شعار بدهد نه از زندگي و جيب مردم و محرومين.
دكتر روحاني با بيان اينكه ما با جرئت و قدرت با دنيا مذاكره و حقوق‌مان را استيفا كرديم، تصريح كرد: از مردم مي‌خواهم برخي سخنان را نشنيده بگيرند تا در فرصت‌هاي بعدي و به موقع جواب مفصل و كامل به آنها بدهم. چه كسي می باشد كه از افتخار و غرور ملت و از رفع تحريم‌ها ناراحت می باشد؟ والله بدانيد كه با رفع تحريم‌ها شما نيز منتفع خواهيد شد و نيازي نيست كه نگران باشيد. مطمئن باشيد كه دكان شما نيز كساد نخواهد شد و اساسا رفع تحريم‌ها كاسبي هيچ فردي را كساد نخواهد كرد.

منبع : روزنامه جوان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ – ۲۰:۵۸

روحاني براي گشايش اقتصادي وعده ۶ ماهه داد

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره روحاني براي گشايش اقتصادي وعده ۶ ماهه داد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا