رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز

رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۵:۱۵ق.ظ)
رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز موج-رئيس اداره عمليات ويژه شرکت ملي حفاري ايران از رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز در مناطق خشکي و دريايي کشور در نيمه نخست امسال نسبت به دوره مشابه پارسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهران عالي پور گفت: از ابتداي فروردين تا پايان شهريور امسال ۳۵ هزار و ۵۱۸ متر حفاري افقي در ميدان‌هاي نفت و گاز کشور با استفاده از توانمندي‌هاي فني و تخصصي اين شرکت انجام شد.
وي افزود: اين شيوه حفاري هم اينک در حوزه‌هاي عملياتي شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزي و در ميدان‌هاي دريايي براي شرکت نفت فلات قاره به کار گرفته شده می باشد.
عالي پور با اشاره به برنامه اين شرکت براي کاربست آخرين فناوري‌هاي روز جهان در عمليات حفاري افقي، توضيح داد: در اين مورد، بهره‌گيري از ابزار هوشمند حفاري جهت‌دار در دستور کار قرار دارد و با به کارگيري اين ابزار پيشرفته، شاهد رشد چند برابري حفاري به روش انحرافي و افقي خواهيم بود.
وي اظهار کرد: حفاري انحرافي افقي يکي از خدمات تخصصي مهم در صنعت حفاري می باشد و فناوري بالايي دارد و با استفاده از موتورهاي درون چاهي و ابزار جهت‌يابي انجام مي‌شود.
رئيس اداره عمليات ويژه شرکت ملي حفاري ايران با بيان اين‌که اين اداره توانايي ارائه هرگونه فعاليت فني تخصصي را در اين بخش دارد، گفت: هم‌اکنون بالغ بر ۲۰۰ کارشناس با تجربه در قالب گروه‌هاي تخصصي در اين زمينه، در بخش عمليات ويژه فعاليت دارند.
وي افزود: در حال حاضر فعاليت گروه‌هاي تخصصي اين اداره بر روي پروژه‌هاي حفاري کليد در دست در بخش خشکي و دريايي تمرکز دارد و همزمان به شرکت‌هاي متقاضي نيز خدمات لازم ارائه مي‌شود.
عالي پور اظهار کرد: حفاري انحرافي و افقي در حفاري چاه‌هاي امدادي (در حين فوران)، حفاري يک حلقه چاه با چند انشعاب، حفاري چاه‌هاي متعدد از يک دکل دريايي، حفاري در مخازن مشترک، مناطق غيرقابل دسترس مانند؛ مناطق شهري و مسکوني و حفاري گسل‌ها کاربرد دارد.

رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره رشد ۳۲.۵ درصدي عمليات حفاري انحرافي و افقي چاه‌هاي نفت و گاز با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا