رشد دو هزار درصدی تخلیه مواد نفتی ترانزیتی در انزلی

رشد دو هزار درصدی تخلیه مواد نفتی ترانزیتی در انزلی

گیل دیدن: – مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از رشد دو هزار درصدی تخلیه مواد نفتی ترانزیتی در بندرگاه انزلی طی شش ماه امسال خبر داد.

سید علی نعیمی اظهار کرد: در این مدت ۱۰۳ هزار و ۲۴۲ تن مواد نفتی ترانزیتی در بندرگاه انزلی تخلیه شده که در مقایسه با چهار هزار و ۹۱۱ تن پارسال بالغ بر دو هزار درصد رشد نشان می‌دهد.
همچنین به گفته وی مواد نفتی وارداتی نیز که نیمه نخست پارسال صفر بود طی فصول بهار و تابستان امسال سه هزار و ۶۵۸ تن با صد در صد رشد بود.
وی با بیان اینکه کل تخلیه و بارگیری کالا در بندرگاه انزلی امسال ۹۸۴ هزار و ۱۷۰ تن بوده هست مقدار واردات صورت گرفته را ۹۱۷ هزار و ۸۲۸ تن شامل آهن الات، چوب و تخته، کانیتینر پر، گندم، جو، مواد شیمیایی و معدنی، مواد نفتی عمدتا از روسیه با سهم ۷۵ درصدی و پس از آن قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان عنوان کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان مقدار کالای بارگیری شده به کشتی را پارسال ۳۴۵ هزار و ۲۳۹ تن و امسال ۶۶ هزار و ۳۴۲ تن عمدتا شامل میوه و تره بار، خشکبار، کود شیمیایی، مواد شیمایی و معدنی، مصالح ساختمانی، خودرو، کانتینر پر و مقصد اصلی آن‌ها را قزاقستان، روسیه، آذربایجان و ترکمنستان بیان داشت.
نعیمی، شمار کشتی‌های پهلو گرفته در بندرگاه انزلی طی این مدت را ۳۷۶ فروند و تعداد کامیونهای بارگیری شده را ۴۳ هزار و ۹۰ دستگاه عنوان کرد.
به گفته وی خالص صادرات صورت گرفته از این بندرگاه پارسال در این مدت ۳۳۸ هزار و ۹۹۸ تن و امسال ۵۹ هزار و ۲۱۱ تن با کاهش ۸۲. ۵ درصدی همراه بود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خاطرنشان کرد: به منظور کمک به رونق فعالیتهای بندری مذاکرات متعددی با تجار، صاحبان صنایع انجام شده که امیدواریم با اتصال بندرگاه انزلی به راه آهن سراسری و همچنین فضای ایجاد شده پس از لغو تحریم‌ها شاهد ارتقای عملکرد بندرگاه باشیم.
بندرگاه انزلی با ۱۰ پست اسکله باری و یک پست اسکله مسافری با سابقه‌ترین بندرگاه ایرانی حاشیه خزر بشمار می‌رود که در برنامه توسعه آینده به ۲۰ پست اسکله ارتقاء خواهد یافت

(۰)(۰)

نوشته رشد دو هزار درصدی تخلیه مواد نفتی ترانزیتی در انزلی اولین بار در پایگاه سرگرمی گیل دیدن پدیدار شد.

رشد دو هزار درصدی تخلیه مواد نفتی ترانزیتی در انزلی

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره رشد دو هزار درصدی تخلیه مواد نفتی ترانزیتی در انزلی با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا