راهکارهایی برای غیر فعال کردن جاسوسی Google Photos

راهکارهایی برای غیر فعال کردن جاسوسی Google Photos

پورتال یک آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اگر از کاربران اندرویدی باشید، حتما از Google Photos مطلع هستید. این ویژگی که در زیر مجموعه اکانت Google شما قرار می گیرد، تقریبا هر تصویری که تهیه می کنید را به اکانت شما ارسال می کند و به قول خودشان از آن بکاپ تهیه می کند، غافل از این که عکس های بسیاری وجود دارند که ما دوست نداریم دست دیگران بیافتد.

راهکارهایی برای غیر فعال کردن جاسوسی Google Photos + آموزش

گفتنی می باشد ؛گوگل به صورت مشخص و صحیح هیچ راهی برای جلوگیری از ارسال تصاویر و ویدئو ها وجود ندارد و این یعنی جاسوسی مطلق! اما از جایی که بالاخره هر چیزی راهی دارد برای این مشکل هم چاره ای هست.

راهکارهایی برای غیر فعال کردن جاسوسی Google Photos + آموزش

غیر فعال سازی Google Photos

۱) اگر تنها می خواهید پشتیبان گیری گوگل فوتوز را متوقف سازید، اپ Google photos را بر روی دستگاه موبایل تان باز نمایید. در گوشه بالا و چپ، آیکن منو را لمس کنید.

Settings > Back up & Sync را انتخاب کنید و در بالا آن را به Off عوض دهید.

راهکارهایی برای غیر فعال کردن جاسوسی Google Photos + آموزش

۲) اما اگر بیشتر مایلید تا کل سرویس بکاپ گیری و سر در آوردن گوگل را از تلفن همراه تان را تا سر حد امکان متوقف سازید، راه دیگری را باید پیش گیرید.

برای این منظور می توانید به Settings -> Accounts & Sync مراجعه نمایید و وارد اکانت Google شوید، سپس از تنظیمات Sync برنامه های پیکاسا و گوگل فوتوز را متوقف کنید.

توجه کنید هیچ گاه Remove را انتخاب ننمایید، زیرا موجب حذف کل اطلاعات، پیام ها و مخاطبین شما از تلفن همراه خواهد شد. برای حذف کامل اکانت متاسفانه راهی وجود نخواهد داشت. (باشگاه خبرنگاران)

اخبار مرتبط :


برنامه Move to iOS اپل برای کاربران اندروید

ترفندهایی که در جی‌میل، شما را یک حرفه‌ای می‌کند!

امکان دریافت اعلان های فیس بوک به گوگل کروم اضافه شد

جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴
ساعت:
۱۴:۵۴

راهکارهایی برای غیر فعال کردن جاسوسی Google Photos

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا