راهنمای خرید لوستر| چگونه بهترین لوستر را برای فضای خود انتخاب کنیم؟

سلامت

راهنمای خرید لوستر| چگونه بهترین لوستر را برای فضای خود انتخاب کنیم؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه راهنمای خرید لوستر| چگونه بهترین لوستر را برای فضای خود انتخاب کنیم؟ را ببینید.

نور و روشنایی همیشه برای انسان‎ها مهم بوده و هست. به نظر برسد اگر توانایی‏اش را داشتیم، خورشید را به شب‎های‎مان هم دعوت می‎کردیم. اما به هر حال انجام این کار از توانایی‎های ما خارج است. به همین خاطر به دنبال راه‎حل‎های ساده‎تری هستیم و از انواع و اقسام چراغ و لوستر بهره می‎گیریم. لوسترها به خاطر شکل ظاهری خود، نورپردازی و درخشش خیره‎کننده‏شان همیشه مورد توجه بوده‎اند. اما برای خرید این محصول نیز نیاز به توجه به چند مورد مهم خواهیم داشت. به همین خاطر در این نوشته قصد داریم تا یک راهنمای خرید لوستر را به شما ارائه کنیم. پیشنهاد می‎کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

لوستر کلاسیک

توجه به اندازه لوستر: اولین نکته در راهنمای خرید لوستر

یکی از مهم‎ترین نکات در راهنمای خرید لوستر توجه به اندازه آن است. هرچقدر که لوستر انتخابی شما شیک باشد، اگر اندازه آن با محیط هماهنگ نباشد، زیبایی خود را از دست خواهد داد. قرار دادن یک لوستر کوچک در فضای بزرگ اشتباه است و برعکس آن یعنی قرار دادن لوستر بزرگ در فضای کوچک اشتباه بزرگ‎تری است.

برای اینکه بتوانید اندازه درست لوستر را محاسبه کنید بایستی ابتدا طول و عرض اتاق را در نظر بگیرید. اگر اتاق شما در ابعاد ۳×۴ متر است آنگاه بایستی این دو عدد را با یکدیگر جمع کنید که مساوی با ۷ متر است. حالا باید به دنبال یک لوستر در ابعاد حدودا ۷۰ سانتی‎متری باشید.

توجه به ارتفاع لوستر

در نظر داشتن ارتفاع لوستر نیز یکی دیگر از آن نکاتی است که بایستی به آن توجه کرد. اگر سقف اتاق شما بلند است، پس می‎توانید لوسترهای بلند را هم در نظر داشته باشید. اما اگر سقف اتاق کوتاه است، انتخاب یک لوستر بلند علاوه بر اینکه شکل و شمایل اتاق را نامتناسب جلوه می‎دهد بلکه برای رفت‎وآمد سرو قامتان نیز ایجاد مشکل خواهد کرد.

برای تعیین ارتفاع لوستر این نکته را در نظر داشته باشید که پایین‎ترین بخش لوستر باید ۲٫۱ متر بالاتر از سطح زمین باشد.

توجه به لامپ لوستر

در ادامه راهنمای خرید لوستر بایستی به نوع لامپ لوستر هم توجه داشته باشیم. البته نکته قابل توجه این است که از همه لامپ‎ها نمی‎توان در همه لوسترها استفاده کرد و محدودیت‎هایی در این زمینه وجود دارد. اما به طور کلی لوسترها می‎توانند دارای لامپ‎های زیر باشند.

  • لامپ‎های LED که نور زیادی دارد و کم‎مصرف است. لامپ‎های LED 25 برابر بیشتر از لامپ‎های رشته‎ای عمر می‎کنند.
  • لامپ‎های CFL که کارایی آن‎ها ۴ برابر بیشتر از لامپ‎های رشته‏ای است و شکل آن‎ها فرفری است.
  • لامپ‎های هالوژنی که می‎توان آن‎ها را آخرین نسخه لامپ‎های رشته‎ای دانست و تقریبا ۳۰ درصد بازدهی بیشتری نسبت به مدل‎های قدیمی دارند. یکی از نکات مثبت لامپ‎های هالوژنی سازگاری آن‎ها با کاهنده‎ی نور است.

توجه به سبک و طراحی لوستر

این روزها لوسترها در انواع و اقسام متفاوتی تولید می‏شوند و شما باید بر اساس دکوراسیون منزل خود یکی از آن‎ها را انتخاب کنید. در ادامه به توضیح هر کدام از آن‎ها خواهیم پرداخت.

لوستر مدرن

یکی از پرکاربردترین انواع لوستر است که این روزها استقبال خوبی از آن شده. انواع مختلف لوستر مدرن با سبک دکوراسیون‎های امروزی که به سوی مینیمال شدن می‎روند، سازگاری بیشتری دارد. همین موضوع سبب شده که تنوع لوستر مدرن نسبت به سایر لوسترها بیشتر باشد. بنابراین برای پیدا کردن گزینه مناسب خود دست‎تان باز خواهد بود. از این لوسترها برای آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و … استفاده می‏شود.

لوستر مدرن

لوستر کلاسیک

لوسترهای کلاسیک از جزئیات و پیچیدگی بیشتری نسبت به لوسترهای مدرن برخوردارند. همچنین این لوسترها برای منازلی که دکوراسیون سلطنتی دارند گزینه مناسب‎تری خواهد بود. لوسترهای کلاسیک از مواد مختلفی ساخته می‏شوند که از جمله آن‎ها می‎توان به کریستال، چوب و برنز اشاره کرد.

لوستر شاخه‎ای

لوستر شاخه‎ای یکی دیگر از انواع لوسترهاست که همان‎طور که از اسم آن هم پیداست به شکل شاخه‎های متصل به یک بدنه ساخته شده است. این لوسترها اصولا از شیشه، برنز، برنج یا کریستال ساخته می‎شوند. لوستر شاخه‎ای یک گزینه خوب برای اتاق‎هایی است که سقف بلندی دارند. همچنین اگر شاخه‎ها رو به پایین باشند، حدودا ۱۰ درصد نور بیشتری تولید خواهد کرد.

لوستر خطی

یکی از انواع شناخته شده لوستر مدرن است که طراحی آن به شکل بلند و خطی است. این لوسترها دارای چراغ‎هایی هستند که روی یک قاب افقی و عموما مستطیلی شکل جای گرفته‎اند. این در حالی است که لوسترهای سنتی اصولا روی قاب‎های دایره‎ای یا بیضی سوار می‏شوند. افرادی که به دنبال خرید لوستر ناهارخوری هستند اصولا از نوع خطی استفاده می‎کنند.

لوستر روستیک

احتمالا اسم لوستر روستیک زیاد به گوش‎تان نخورده باشد اما بارها و بارها آن را در خانه‎های روستایی بازسازی شده، کافه‎های قدیمی و دنج و ویلاهای به سبک پست‎مدرن دیده‎اید. لوسترهای روستیک اغلب پیوند بسیار قوی با عناصر طبیعی دارند و ساختار آن‎ها ساده و سنتی است. اصولا در ساخت این نوع لوسترها از آهن یا چوب استفاده می‏شوند. همچنین برخی لوسترهای روستیک از شاخ حیوانات استفاده می‎کنند که به خاطر آسیب به طبیعت استفاده از آن‎ها صحیح نیست. این لوسترها‎ یکی از بهترین گزینه‎ها برای اتاق‎های بزرگ با سقف‎های بلند است و می‎تواند نمای حیرت‎انگیز و وحشی را به فضا ببخشد.

لوستر خطی

شیک‎ترین لوسترها را از کجا بخریم؟ + حرف پایانی

تا به اینجا از راهنمای خرید لوستر با انواع مختلف این محصول و کاربردها و ویژگی‎های‏شان آشنا شدید. اما لوستر شیک و مدرن را از کجا بخریم؟ لوستر روژانو یکی از مراکز فعال کشور در زمینه طراحی و اجرای لوسترهای مدرن، باکیفیت و بسیار شیک و مجلل است که محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‎دهد. فروش انواع لوستر خطی برای آشپزخانه ، پذیرایی، اتاق غذاخوری و … در این مجموعه انجام می‏شود. شما می‎توانید از طریق لینک انواع لوستر مدرن وارد سایت لوستر روژانو شده و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

راهنمای خرید لوستر| چگونه بهترین لوستر را برای فضای خود انتخاب کنیم؟

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره راهنمای خرید لوستر| چگونه بهترین لوستر را برای فضای خود انتخاب کنیم؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا