راز زیبایی و تناسب اندام بانوان کره ای و ژاپنی چیست؟

راز زیبایی و تناسب اندام بانوان کره ای و ژاپنی چیست؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه راز زیبایی و تناسب اندام بانوان کره ای و ژاپنی چیست؟ را ببینید.

Asemooni.com

japanis

تناسب اندام و زیبایی پوست بانوان کره ای و ژاپنی در واقع جزو منحصربه فردترین های دنیاست اما چرا؟ راز این زیبایی پوست و تناسب اندام آنها چیست که حتی انها در سنین بالا هم جوانی و جذابیت دارند.

تناسب اندام و زیبایی پوست بانوان کره ای و ژاپنی در واقع جزو منحصربه فردترین های دنیاست اما چرا؟ راز این زیبایی پوست وتناسب اندام آنها چیست که حتی انها در سنین بالا هم جوانی و جذابیت دارند. چرا دختران و بانوان ژاپنی و کره ای تناسب اندام و پوست جوان و بسیار زیبایی دارند. تا حالا به این فکر کرده اید که این زیبایی و تناسب اندام چه راز و رمزی درش نهفته است. تناسب اندام و زیبایی پوست در اصل فامتورهای مهم زیبایی و جذابیت هستند که امروزه بانوان و مردان برای رسیدن به آنها هزینه و زمان زیادی صرف می کنند. زمانی که فردی را با پوستی جوان و زیبا و یا تناسب اندام عالی می بینید بدون شک باید بدانید که پشت این زیبایی رازهایی وجود دارند که برای هر قوم و ملت متفاوت است. در میان تمام کشورهای دنیا به جرات باید گفت مردمان ژاپن و کره صاحب بهترین نوع تناسب اندام و زیبایی پوست هستند چرا که چاقی در کشور آمریکا ۳۴ درصد اما در ژاپن و کره تنها ۳ درصد است  که رازهای اصلی شامل:

Japanese1

بانوان ژاپنی می خورند اما لاغر می شوند:

 نخوردن غذاهای پرکالری اصل مهم برنامه غذایی برای داشتن تناسب اندام است. آنها به مواد موجود در غذایشان اهمیت می دهند و مهم ترین و اصلی ترین اصل تناسب اندام و زیبایی پوست انها مصرف غذاهای دریایی است. سوشی غذای بسیار سرشناس و شاخص یک غذای سرشار از امگا ۳ و در عین حال کم کالری است پس می توان گفت غذاهای دریایی اصل اول تناسب اندام و زیبایی پوست و موی انهاست. اصل بعدی ریشه در سنت آنها دارد و آنهم میل کردن غذاهای ترجیحا خام است که شامل مصرف سبزیجات و میوه های خام است که به حد قابل توجهی چربی سوزی را در بدن سرعت می بخشد. بایستی بدانید که در جدیدترین تحقیقات انجام شده دانشمندان دریافتند که سبزیجات و میوه های خام سوخت چربی به خصوص در اطراف شکم و پهلو را تسریع می بخشند.

Japanese

آنها در روز ۱۰٫۰۰۰ قدم ورزش می کنند!

ورزش ساده ی انها برای تناسب اندام دلیل کاهش وزن سریع و داشتن اندامی ایده آل در بانوان این کشورها پیاده روی و دوچرخه سواری به طور مداوم است . بله درتس است همین پیاده روی و دوچرخه سواری آنهم روزی ۳۰ دقیقه و ۱۰٫۰۰ قدم تنها ورزش مهم آنها برای حفظ وزن ایده ال و تناسب اندام است.

غذای آب پز می خورند :

برای حفظ سلامت و زیبایی تمامی بخش های بدن مردمان سرزمین شرق نوع پخت و پز آب پز را در ارجحیت قرار می دهند و جالب است بدانید که اگر انها به میهمانی بروند که غذای سرخ کردنی سرو شود این را نشانه ی کم اهمیتی مهمانی از طرف میزبان می دانند چرا که انها می گویند اگر میزبان به میهمان علاقه داشته باشد بایستی به سلامت میهمان اهمیت قائل شود.

نوشیدنی زیبایی آنها چیست

نوشیدن آب به میزان لازم در طول روزیک اصل مهم برای شادابی و زیبایی پوست است .بانوان ژاپنی و کره ای به جای نوشابه و مشروبات الکلی تنها آب می نوشند. اسنک ها – گوشت قرمز – شکر – قهوه و انواع کلوچه ها و کیک ها جایی در برنامه غذایی انها ندارند چون انها به طور جدی به این مسئله اعتقاد دارند که این مواد خوراکی موجب پیری و از بین رفتن جوانی و زیبایی پوستشان می شوند.

Cute-Girl-Japanese

 

 

 

راز زیبایی و تناسب اندام بانوان کره ای و ژاپنی چیست؟

لطفا نظر خود را درباره راز زیبایی و تناسب اندام بانوان کره ای و ژاپنی چیست؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا