رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر-b

ورود آنا نعمتی به دنیای بازیگری به ۲۰ سال پیش برمی‌گردد اما برخلاف درخشش اغلب آرتیستان در جوانی، او در دهه ۳۰ زندگی‌اش موفقیت‌های حرفه‌ای بیشتری به دست آورد و حالا پای ثابت محافل سینمایی هست و اتفاقا با تن‌پوش‌هایی در این جمع‌ها حاضر می‌شود که مورد توجه دوربین‌ها و خبرنگاران قرار می‌گیرد.

اما در این انتخاب‌ها او تنها نیست؛ آنا نعمتی تاکید دارد از دانش و سلیقه طراحان لباس برای خوش‌پوشی کمک بگیرد. در مراسمی مثل جشن حافظ، او حتی از یک آرایشگر حرفه‌ای کمک گرفته بود تا حضورش در این مراسم هیچ کم و کاستی نداشته باشد.

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

طراحان مورد علاقه آنا نعمتی

رسیدن به این نتیجه که آنا نعمتی رابطه خوبی با مجموعه‌ای از طراحان لباس دارد، کار سختی نیست. او هر بار در مراسمی حاضر می‌شود، بعد از آن با گذاشتن عکسی در صفحه شخصی‌اش، از طراح لباسش اسم می‌برد و از همراهی‌ای که این طراح در انتخاب ست لباسش داشته، تشکر می‌کند.

سایه موسوی و زیما مزون از طراحانی هستند که همکاری نزدیکی با این بازیگر دارند و طراحی‌های آنها روی مانتو، مورد پسند آناست. سایه موسوی طراحی هست که به صورت محدودتر با طراحی مدل‌های لوکس توجه آنا را به خود جلب کرده هست. زیما مزون چند خط تولید شامل مانتوهای رویال و روزانه دارد تا بتواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف از جمله آنا نعمتی باشد.

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

مانتوهای تکه دوزی شده آنا نعمتی

آنا نعمتی مصمم هست که انتخاب لباس‌هایش بر اساس موقعیت باشد؛ به همین دلیل در برنامه‌های رسمی‌تر مثل جشن حافظ یا جشنواره فیلم فجر با مانتوهایی ظاهر می‌شود که فرم رسمی‌تری دارند و روی آنها کار دست انجام شده یا با اضافه کردن تکه‌دوزی‌هایی، تبدیل به یک لباس فاخر شده‌اند. او حتی در چنین مراسمی از کیف‌های دستی کوچک، مناسب مراسم شب استفاده می‌کند تا رسمی بودن ست او زیر سوال نرود؛ درست مثل انتخابی که ستارگان شناخته‌شده سینما در سراسر دنیا دارند.

هیچ بازیگری با یک کیف بزرگ رودستی، روی فرش قرمز اسکار حاضر نمی‌شود. از سوی دیگر در سایر موقعیت‌ها می‌توان او را با مانتوهای راحت‌تری که تزئینات کمتری دارند، دید. در این شرایط سراغ کیف‌هایی می‌رود که با اسم « توت» شناخته می‌شوند. این کیف‌ها فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل ریز و درشت دارند و دو دسته نه‌چندان بلند روی آنها نصب شده که به راحتی روی دست قابل استفاده هستند. این تفکیکی که آنا نعمتی در انتخاب آکسسواری لباسش دارد، نشانی از آداب‌دانی اوست. تلاش برای پوشیدن لباس متناسب با موقعیت و فضا نشان می‌دهد او آداب رفتار اجتماعی را به خوبی بلد هست.

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

روسری یا شال، آنا نعمتی کدام را انتخاب می کند؟

آنا همان‌طور که دو سبک لباس پوشیدن را برای موقعیت‌های رسمی و غیررسمی خودش انتخاب کرده، سرپوشش را هم در موقعیت‌های مختلف متفاوت کرده هست. او در موقعیت‌های رسمی از روسری استفاده می‌کند و اغلب آن را به جای گره‌زدن زیر گردن، دور گردن می‌پیچد و در موقعیت‌های غیررسمی از شال استفاده می‌کند.

این انتخاب‌ها هم درست هست؛ به‌خصوص که او به هماهنگی رنگ‌ها در ستش فکر می‌کند اماواقعیت این هست که شال با فرم صورت او هماهنگی بیشتری دارد. روسری باعث می‌شود کشیدگی صورتش بیشتر جلوه کند. همان‌طور که آرایش‌ محو و کم‌رنگ زیبایی بیشتری به چهره این بازیگر می‌بخشد، آرایش سنگین باعث مصنوعی شدن چهره‌اش می‌شود.

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

پوشش های آنا نعمتی در جشنواره‌های خارجی

بازیگر فیلم انارهای نارس، سبک متفاوتی برای حضور در جشنواره‌های فیلم خارجی مثل جشنواره فیلم مسکو انتخاب کرده هست. او برای این حضور، مانتو را کنار گذاشته و با کمک طراحان از لباس‌های بلند و پوشیده‌ استفاده می‌کند. لباس‌های او در جشنواره‌های خارجی، محصول خانه طراحی امیر حسین هست. او در طراحی این پیراهن‌ها از تکه‌دوزی‌های خاص یا پارچه‌های فاخر استفاده کرده هست. مثلا لباسی که در جشنواره مسکو به تن داشت یک پیراهن مشکی بلند با دامن پف‌دار و کت دانتل طلایی بود.

در این موقعیت‌ها، آنا از سرپوش‌های متفاوتی به جای شال یا روسری استفاده می‌کند؛ سرپوش‌هایی که از جنس و رنگ خود لباس هستند و هماهنگ با فرم کلی لباس طراحی شده‌اند و به همین دلیل باعث می‌شوند، لباس‌ها جلوه و شکوه خودشان را از دست ندهند. مثل سرپوشی که لیلا حاتمی برای لباس تاریخی‌اش در افتتاحیه جشنواره کن دوسال پیش تهیه کرده بود. بهتر هست سایر آرتیستان کشورمان هم برای حضور بین‌المللی به چنین ایده‌هایی فکر کنند چون استفاده از شال که اغلب روی لباس می‌افتد، برازندگی آن را پنهان می‌کند.

منبع : برترین ها

The post رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر appeared first on مجله ابرتازه ها.

رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره رازهای شیک پوشی آنا نعمتی + تصاویر با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا