رابرت منندز: تحریم‌های ایران باید تشدید شود

رابرت منندز: تحریم‌های ایران باید تشدید شود

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رابرت منندز: تحریم‌های ایران باید تشدید شود را ببینید.

وبسایت سرگرمی پورتال ۱:  رابرت منندز – سناتور دموکرات و رییس کمیته روابط خارجی سنا – از اوباما خواست تحریم‌های ایران را به دلیل آزمایش موشک بالستیک این کشور در ابتدای ماه میلادی جاری تشدید کند. دیروز با ارسال نامه‌ای به جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا خواستار اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه ایران شد. وی در این نامه خواست بداند “گام‌های معنادار” برای مقابله با آزمایش موشکی تهران شامل چه اقداماتی خواهد بود.
او در این نامه خطاب به جان کری مدعی شد: ایران در حال ترسیم خطی بر روی شن می باشد که تنها نشان دهنده خباثت این رژیم در اجرای انتخابی تعهدات خود و احترام به تحریم بین المللی اسلحه این کشور می باشد. من با ارسال این نامه از شما می‌خواهم با توجه به اختیارات دولت، برای جریمه ایران بخاطر آزمایش موشکی، تحریم‌های علیه تهران را در تمامی زمینه‌ها سخت‌تر کنید.
منندز در ادامه ادعا کرد: «ایران به صورت متداول قطعنامه شورای امنیت درباره فعالیت موشکی خود را نقض می کند. تهران نیازمند یک پاسخ قاطع می باشد. این پاسخ باید به زبانی باشد که ایران متوجه آن شود.» سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل هفته پیش اعلام کرد آزمایش موشکی ایران قطعنامه شورای امنیت را نقض کرد و واشینگتن این موضوع را در شورای امنیت مطرح می‌کند.
این سناتور دموکرات در نامه خود از کری خواست اعلام کند آیا تحریم‌ها علیه ایران تشدید خواهد شد یا نه. منندز معتقد می باشد با حمایت از گسترش تحریم‌ها علیه تهران، آزمایش موشکی این کشور کاهش می‌یابد. پیش‌تر مقامات قوه مجریه با تردید به گسترش قانون تحریم‌ها مشاهده می‌کردند و به نمایندگان پیشنهاد می‌دادند تا سال آینده صبر کنند. باب کورکر، سناتور جمهوریخواه ایالت تنسی در ابتدای سال میلادی جاری به نشریه هیل گفت سنا این توانایی را دارد که با نادیده گرفتن حق وتو اوباما، تحریم‌های ایران را گسترش دهد.
منندز در پایان نامه خود اعلام کرد ایران می‌کوشد آزمایش تعهد و عزم آمریکا را بسنجد. آمریکا، متحدانش و شورای امنیت سازمان ملل متحد باید به این آزمایش پاسخی سریع، قاطع و بدون واهمه بدهند.
رابرت منندز یکی از مخالفان سرسخت و منتقد دموکرات سیاست‌های خارجی آمریکا و یکی از چهار دموکرات مخالف توافق هسته‌ای ایران می باشد.

رابرت منندز: تحریم‌های ایران باید تشدید شود

لطفا نظر خود را درباره رابرت منندز: تحریم‌های ایران باید تشدید شود با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا