دیدن متفاوت «هنرنامه» به هنر‌های تجسمی

دیدن متفاوت «هنرنامه» به هنر‌های تجسمی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دیدن متفاوت «هنرنامه» به هنر‌های تجسمی را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیدن متفاوت «هنرنامه» به هنر‌های تجسمی
برنامه «هنرنامه» با حضور چند منتقد به اطلاع‌رسانی و نقد هنرهای تجسمی و بررسی کتاب‌های جدید در این زمینه می‌پردازد.


محمد علی بازی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «هنرنامه» گفت: برنامه «هنرنامه» برنامه‌ای از گروه ادب و هنر شبکه ۴ هست که با حضور چند منتقد به اطلاع‌رسانی و نقد هنرهای تجسمی نقاشی، عکاسی و خوشنویسی می‌پردازیم.

همچنین علاوه بر هنرهای تجسمی فیلم‌های گروه هنر و تجربه را بررسی و  کتاب‌های جدید هنرهای تجسمی را نیز ارائه کرده و با نویسندگان این کتاب‌ها گفتگو خواهیم کرد.

وی در خصوص هدف برنامه مطرح کرد: هدف اصلی برنامه نقد هنرهای تجسمی روز هست «هنرنامه» ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن را که در هنر روز جریان دارد، همچنین پوشش هنر ایرانی را در خود جای داده هست.

تهیه کننده «هنرنامه» ادامه داد: در سینما هنر و تجربه به دنبال فیلم‌های گیشه‌ای نیستیم بلکه با فیلم‌های مفهومی و دارای مخاطب خاص می‌پردازیم.

وی مطرح کرد: با نزدیک شدن با ماه محرم و صفر نمایشگاه‌ها و گالری‌هایی که به مناسبت این ایام خاص فعالیت می‌کنند را پیگیری می‌کنیم.

محمد علی بازی در خصوص جایگاه هنرهای تجسمی اظهار داشت: در حال حاضر هنر تجسمی با توجه به افزایش دانشگاه‌ها در این زمینه و استعداد جوانان فراگیر شده هست و به طبع افزایش تعداد هنرمندان و افراد با استعدادی زیادی را می‌بینیم.

وی ادامه داد: «هنرنامه» می‌تواند به معرفی آثار هنری کمک زیادی کند چرا که در تلویزیون برنامه‌ای که بتواند آثار را نقد و بررسی کند نداشته‌ایم با وجود این برنامه‌ها خود هنرمندان نقطه ضعف‌های خود را شناخته و می‌تواند چشم‌اندازی برای بقیه هنرمندان جوان باشد.

محمد علی‌ بازی خاطرنشان کرد: از ابتدا قرار بود در گروه هنر و ادب شبکه ۴ استانداردهایی را تعیین کنیم که ترکیبی از نمایشگاه‌ها و گالری‌های معتبر از هنرمندانی که سال‌ها شناخته‌ شده‌اند و همچنین جوانان که استعداد دارند در برنامه باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

پخش گفتگوی رئیس جمهور با مردم امشب از شبکه یک
تفسیر جدید اتل متل توتوله از زبان امیر سلیمانی/ شبی آرام برای خندوانه‌ای ها
گلایه بازیگر «یوسف پیامبر» از دنیای بازیگری
از جوانی تا پیری اشرف پهلوی در «معمای شاه»
رامبد از کودکی به دنبال خنداندن مردم بود / من عاشق «جناب خان» هستم
تکیه عزاداری در شبکه‌های نسیم، نمایش و شما
نبود امنیت مالی دلیل کم کاری خانم بازیگر
کارگردان «سزارین» از نقش‌آفرینی خود در «معمای شاه» گفت

۲۱ مهر ۱۳۹۴ – ۱۱:۳۰

دیدن متفاوت «هنرنامه» به هنر‌های تجسمی

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره دیدن متفاوت «هنرنامه» به هنر‌های تجسمی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا