دفع حمله تروریست‌ها به الفوعه و کفریا

دفع حمله تروریست‌ها به الفوعه و کفریا

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دفع حمله تروریست‌ها به الفوعه و کفریا
منابع آگاه، تلفات سنگین تروریست‌ها در حمله اخیرشان به دو شهرک شیعه نشین کفریا و الفوعه در حومه ادلب را عامل پذیرش آتش‌بس از سوی آنها دانستند.
به گزارش نامه نیوز، منابع آگاه در گفتگو با شبکه تفریحی المیادین گفتند که تلفات سنگین تروریست‌ها در حمله اخیرشان به دو شهرک شیعه نشین کفریا و الفوعه در حومه ادلب، منجر به پذیرش آتش‌بس از سوی آنها شده هست.
 
به گفته این منابع در دو حمله تروریست‌ها به کفریا و الفوعه، ۶۵۰ تن از عناصر گروه موسوم به جیش الفتح و حزب اسلامی ترکستانی کشته شدند و همین شمار زیاد کشته شدگان، گروه‌های مسلح در شمال را مجبور کرد که با آتش‌بس پیشنهادی از سوی ارتش سوریه و مقاومت موافقت کنند.
 
دفع حمله گسترده تروریست‌ها به الفوعه و کفریا
 
بر اساس این گزارش، ده‌ها حمله هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها و مراکز تجمع آنها در اطراف کفریا و الفوعه و رقابت نیروهای مردمی سوریه، حمله گسترده تروریست‌ها به این دو شهرک را دفع کرد.
 
به گزارش المیادین گروه موسوم به أحرار الشام دوبار در مسیر توافق آتش بس در حالی که همه مفاد آن کامل شده بود، مانع ایجاد کرد.
 
روز گذشته پایگاه تفریحی العهد لبنان، در گزارشی از تلاش‌ دستگاه‌های اطلاعاتی ترکیه و عربستان برای شکست آتش‌بس در برخی مناطق سوریه خبر داد بود.

منبع: تسنیم

۰۷ مهر ۱۳۹۴ – ۱۹:۵۴

دفع حمله تروریست‌ها به الفوعه و کفریا

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا