در حادثه‌ای وحشتناک ۳خودرو از روی زوج جوان رد شدند

در حادثه‌ای وحشتناک ۳خودرو از روی زوج جوان رد شدند

وبسایت تفریحی پورتال ۱: زوج جوان با موتور به میهمانی می‌رفتند که در حادثه‌ای هولناک جان خود را از دست دادند.

«روح‌الله چاردیوار» سنگ‌کار نمای ساختمان بود. او هشت سال پیش با دختر یکی از آشنایان به اسم کوچک فاطمه ازدواج کرد.

آنهازندگی خوبی داشتند و در آرزوی فرزندی بودند که به خانه و زندگی‌شان رونق بخشد.
زن و شوهر جوان روز یکشنبه ۲۹ شهریورماه خانه پدر روح‌الله در روستای «قلعه نی» منظقه زاوه میهمان بودند.

آنها قرار بود شب به خانه پدر فاطمه بروند. نزدیک غروب بود که با موتورسیکلت به سمت روستای حسین آباد حرکت کردند اما نمی‌دانستند شبح مرگ تعقیب‌شان می‌کند و به چه سرنوشت تلخی دچار خواهند شد.

یک خودروی سواری با موتور در حال حرکت برخورد کرد. راننده این خودرو از محل گریخت و زن و مرد زخمی وسط جاده روی زمین افتادند. هوا تاریک شده بود و دقایقی بعد خودروی دیگری سر رسید و با آنها برخورد کرد و سپس سومین خودرو، نیز با زوج جوان برخورد کرد.

رهگذران عبوری که با اجساد این زوج جوان روبه‌رو شده بودند ساعت ۱۸:۴۰ موضوع را به پلیس و نیروهای امدادی اعلام کردند. دقایقی بعد اکیپ‌های امداد و نجات در محل حاضر و به دستور «زردادی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاوه تحقیقات پلیس آغاز شد.

اجساد قربانیان این حادثه وحشتناک به سردخانه انتقال یافت. اگر راننده نخستین خودروی سواری که با آنها برخورد کرده بود توقف می‌کرد و پیکر مجروح‌شان را به بیمارستان انتقال می‌داد شاهد وقوع این حادثه تأسف‌بار و حزن انگیز نمی‌بودیم.

فرمانده پلیس زاوه در این باره گفت: بررسی‌های کارشناسان تصادفات در این باره ادامه دارد. اما آنچه قابل توجه هست اینکه استفاده نکردن از کلاه ایمنی نیز باعث شد زن و شوهر جوان از قسمت سر و صورت خود دچار صدمه و جراحت بیشتری شوند.

سرهنگ هوشنگ کیانی همچنین از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خود درباره این حادثه را برای پیگیری سریع‌تر پرونده به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

در حادثه‌ای وحشتناک ۳خودرو از روی زوج جوان رد شدند

منبع : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا