درگیری همیشگی خانم های باردار با مشکل ویار

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

درگیری همیشگی خانم های باردار با مشکل ویار

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه درگیری همیشگی خانم های باردار با مشکل ویار را ببینید.

Top-10-Pregnancy-Cravings

ویار در اکثر خانم های باردار به وجود می آید و برای آنان بسیار زجرآور و  غیرقابل تحمل باشد چیزهایی که خانم ها باردار هوس می کنند ممکن می باشد قبل و بعد از بارداری شان هوس نکنند چگونه می توان این عارضه را کنترل کرد؟

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اشتهای بانوان باردار در طول دوره بارداری ممکن می باشد، مرتب عوض کند اما بعد از زایمان به حالت طبیعی خود بر می‌گردد.

بهناز خانی به علل بروز ویار در بانوان باردار اشاره و اظهارکرد: برخی از مواد غذایی و یا حساسیت به بوی مواد غذایی و یا اشخاص موجب ویار در بانوان باردار می‌شود که نوعی حساسیت‌ها در دوران بارداری می باشد.

وی با بیان اینکه ویار نوعی حساسیت می باشد، افزود: علت ویار هنوز به صورت کامل و دقیق مشخص نشده می باشد اما یکی از علل مهم آن می‌تواند ترشح هورمون‌های حاملگی و تغییرات فیزیولوژیک و هورمونی بدن در دوران بارداری باشد.

این متخصص بانوان و زایمان با اشاره به اینکه برخی علل سایکولوژیک در ایجاد ویار مؤثر می باشد، خاطرنشان کرد: درمان ویار بستگی به میزان شدت آن دارد؛ اگر ویار شدید باشد از داروهای مشخصی استفاده می‌شود چراکه در حالت حاد موجب کم‌آبی بدن می‌شود و یا حالت تهوع شدید ناشی از آن مانع تغذیه صحیح مادر خواهد شد.

خانی با بیان اینکه یکی از شیوه‌های درمان ویار حاد سرم درمانی و یا تجویز آنتی اسیدها می باشد، اضافه کرد: از این طریق می‌توان اسید معده را خنثی کرد؛ در نهایت داروهای ضد تهوع و استفاده از کورتون نیز به بهبودی بیمار کمک می‌کند. توصیه می‌شود زنانی بارداری که این حساسیت را دارند از مواد غذایی خشک و تر باهم استفاده نکنند و همزمان با مصرف غذای اصلی آب نخورند.

وی با بیان عوامل ارثی مانند سابقه ویار در مادر یا خواهر و یا سابقه ویار در بارداری‌های قبلی نیز در از علل بروز ویار می باشد، گفت: دستگاه گوارش برخی از بانوان در اوایل بارداری به تغییرات هورمونی حساس‌تر می باشد.

وی اضافه کرد: معمولاً ویار تا ۵ ماهگی ادامه دارد اما برخی از بانوان باردار ممکن می باشد تا پایان بارداری علائم ویار را داشته باشند، اینکه اشتهای بانوان باردار در طول دوره بارداری ممکن می باشد مرتب عوض کند اما بعد از زایمان به حالت طبیعی خود برخواهد گشت.

درگیری همیشگی خانم های باردار با مشکل ویار

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره درگیری همیشگی خانم های باردار با مشکل ویار با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استفاده از راه حل سیاسی برای حل بحران منطقه ضروری هست سه رکن مهم …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] عارضه سینوزیت و این نکات مهم می شود اغاز کار مدرسه

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا