دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس)

دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس)

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس) را ببینید.

بخوانید از روش های موفقیت آمیز این ستاره هالییود با روزی یک میلیون دلار در آمد !

 

تیلور سوئیفت taylor swift از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون با درآمد روزانه یک میلیون دلار، پردرآمدترین ستاره موسیقی جهان می باشد.

خواننده ۲۵ ساله آمریکایی از مجموع فعالیت‌های خود در زمینه موسیقی بیش از ۳۱۷ میلیون دلار به دست آورده هست که رقم بسیار بالایی هست!!

سوئیفت ماه اکتبر سال گذشته پنجمین آلبوم از آهنگ‌های خود را روانه بازار کرده هست که یکی از پرطرفدارترین آلبوم هاست. آلبوم موسیقی «۱۹۸۹» در بازار موسیقی به موفقیت بالایی دست یافته هست و در نخستین هفته حضور خود در بازار موسیقی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

 

 

دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز: این خواننده پس از موفقیت بالای فروش این آلبوم، راهی یک تور جهانی شده هست. او در این تور برنامه‌هایی در آمریکا، آسیا، اروپا و اقیانوسیه اجرا کرد، که با استقبال زیاد هواداران مواجه شد و درآمد بسیار زیادی برای او به ارمغان آورد. برای نمونه تنها در پنج مورد از این برنامه‌ها در آمریکای شمالی بیش از یکصد و چهل هزار بلیط فروخته شد، و ۱۶٫۸ میلیون دلار نصیب سوئیفت کرد.

تحلیل‌گران صنعت موسیقی در این باره می گویند: «در حال حاضر، جایگاه تیلور سوئیفت در صنعت موسیقی دست‌نیافتنی هست. او جلوتر از هر شخص دیگری در این صنعت حرکت می‌کند.»

تیلور سوئیفت در فهرست پردرآمدترین ستاره‌های جهان در سال ۲۰۱۵ که از سوی نشریه فوربس منتشر می‌شود، جایگاه هشتم را در اختیار دارد، و در فهرست قدرتمندترین بانوان جهان در این نشریه در رتبه شصت و چهارم ایستاده هست.

 

 

The post دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس) appeared first on ایران ناز.

دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس)

لطفا نظر خود را درباره دختری که روزی یک میلیون در آمد دارد (عکس) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا