دانلود فیلم دادگاه بابک زنجانی / ۱۱ مهر ۹۴ / اخبار لحظه به لحظه

دانلود فیلم دادگاه بابک زنجانی / ۱۱ مهر ۹۴ / اخبار لحظه به لحظه

فیلم منتشر شده از دادگاه بابک زنجانی | تنها فیلم منتشرشده از دادگاه زنجانی | پرونده بابک زنجانی پای چه کسانی را به دادگاه باز می کند؟ | عکس بابک زنجانی با لباس زندانی در دادگاه | دادگاه بابک زنجانی | فیلم منتشر شده از دادگاه بابک زنجانی |

دانلود فیلم دادگاه بابک زنجانی / ۱۱ مهر ۹۴

بابک زنجانی ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز با اسکورت ۷
خودروی پلیس مقابل دادگاه انقلاب حضور یافت و ساعت ۰۹:۰۵ نیز جلسه رسیدگی
به پرونده وی در شعبه ۱۵ آغاز شد.

در این فیلم بخشی از دادگاه علنی بابک زنجانی را تماشا خواهید کرد.

لینک اول دانلود فیلم دادگاه علنی بابک زنجانی
لینک دوم دانلود فیلم دادگاه علنی بابک زنجانی
لینک سوم دانلود فیلم دادگاه علنی بابک زنجانی

13940711000643_photol.jpg

اخبار لحظه به لحظه دادگاه بابک زنجانی

بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی با تدابیر شدید امنیتی و بیش از ده ماشین اسکورت وارد دادگاه انقلاب شد.

از ساعت ۹ صبح امروز قرار هست اولین جلسه دادگاه محاکمه بابک زنجانی آغاز شود.

دیشب یک منبع آگاه در گفت و گو با فارس عنوان کرد با نظر قاضی صلواتی قرار هست این جلسه به صورت علنی برگزار شود.

۷:۲۱

تنها دو ساعت دیگر به آغاز محاکمه بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی باقی مانده هست.

۸:۱۵

بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی با تدابیر شدید امنیتی و بیش از ده ماشین اسکورت وارد دادگاه انقلاب شد.

۸:۴۵

در پرونده فساد نفتی دو وکیل از طرف شرکت نفت، دو وکیل از طرف شرکت HK، یک وکیل از طرف بابک زنجانی، دو وکیل از طرف معاون اول وی و دو وکیل از طرف معاون دوم وی کار وکالت را انجام می‌دهند.

لازم به ذکر هست که بانک زنجانی با چهره‌ای همراه با نگرانی اما شش تیغه وارد دادگاه شد.

۹:۰۶

اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب آغاز شد.

۹:۱۶

کیفرخواست ۴ جلدی بابک زنجانی به دادگاه آورده شد.

معاون دادستان تهران جهت قرائت کیفرخواست پشت تریبون رفت.

کیفرخواست برای سه نفر و در ۲۳۷ صفحه تنظیم شده و بر اساس این کیفرخواست اتهامات بابک زنجانی افساد فی الارض،کلاهبرداری از شرکت ملی نفت، جعل ۲۴ فقره اسناد بانکی، پول شویی و نشر اکاذیب هست.

۹:۴۰

بر اساس کیفرخواست صادره، اتهامات م_ش متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی افساد فی‌الارض، مشارکت درکلاهبرداری، مشارکت در پول شویی و همچنین اتهامات ح_ف_ه متهم ردیف سوم این پرونده افساد فی الارض، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت HK، مشارکت درکلاهبرداری از تأمین اجتماعی و مشارکت در پولشویی هست.

بر اساس کیفرخواست قرائت شده از سوی معاون دادستان تهران،بدهکار نفتی در موارد متعددی با عوض شماره شناسنامه و اسم پدر نسبت به گشایش حساب‌های بانکی اقدام کرده هست.

۱۰:۰۳

دهدشتی نماینده مردم آبادان در دادگاه حاضر شد. هنوز علت حضور وی در جلسه دادگاه بابک زنجانی مشخص نشده هست.

۱۰:۰۵

معاون دادستان تهران در جلسه دادگاه اظهار داشت: در مقدمه این پرونده آمده هست که طبق گزارش واحد اطلاعات پولشویی وزارت نفت، پرونده‌ای در اوایل سال ۹۲ مفتوح شد و با توجه به اینکه در حساب‌های شرکتی در کیش وجوه کلانی جا به‌ جا شده هست رسیدگی از طریق مراجع قضایی تقاضا شد.

وی افزود: اتهامات متهم ردیف اول، ۲۸ آبان ۹۳ با شکایت وزارت نفت ثبت شد، همچنین به موجب مشارکت در اخلال نظام ارزی و شکایت‌هایی از سازمان تأمین اجتماعی و بانک مسکن متهم موجب تعقیب در شعبه ۲۶ منطقه بازپرسی دولت قرار گرفت.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: شعبه بازپرسی بیش از ۴۰ نوبت فرد را مورد بازرسی قرار داد و ۲۰۰ فرد مطلع پیرامون شرکت‌های متهم به این شعبه فراخوانده شدند.

۱۰:۴۰

نماینده دادستان تهران در رابطه با زمینه اقدامات مجرمانه متهم نفتی به بحث ناشی از تحریم‌ها، شبکه مالی بانک‌ها و شرکت‌های نفتی و همچنین سیستم نرم افزاری اشاره کرد و گفت: در زمان تحریم تمامی بانک‌ها به جز چند بانک در لیست تحریم قرار گرفتند. همچنین ارتباط سوئیفتی بانک‌های ایرانی با سایر بانک ها قطع بود به همین دلیل متهم ردیف اول درصدد برآمد که سیستم نرم افزاری طراحی کند.

وی افزود: زنجانی بانکی را در مالزی افتتاح و راه اندازی کرد اما عملاً از دفتر تهران این بانک عملیات انجام می‌داد.

نماینده دادستان تهران گفت: بررسی سوابق سوئیفتی نشان می‌دهد هیچکدام از پیام‌ها واقعی نبوده وهمگی جعلی بوده‌اند، به گونه‌ای که کارمندان زنجانی متن پبام‌ها را به صورت از پیش تعیین شده درسیستم خود داشته‌اند، همچنین درمدت فعالیت زنجانی پیام‌های سوئیفتی میان بانک انصار، مسکن، صادرات، توسعه و تعدادی بانک دیگر رد و بدل شده که فقط در یک فقره و برای خرید یک جرثقیل پیام صحیح منتشر شده و مابقی جعلی هست.

وی در ادامه قرائت کیفرخواست ۲۳۷ صفحه‌ای متهم نفتی به بانک «ک» اشاره کرد و گفت: این بانک در تاریخ ۲۰۰۹/۸/۲۶ تاسیس شد و در ابتدا متعلق به شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی متهم ردیف اول بوده هست. این بانک مجوز فعالیت بانک‌داری در تاجیکستان دریافت می‌کند.

نماینده دادستان تهران گفت: «ح. ف. ه» به عنوان فرد مسئول به این بانک معرفی شده بود، همچنین دو کارمند از یکی از بانک‌های ایران نیز در این بانک استخدام می‌شوند، زنی به اسم «م.م» به عنوان کارمند ماهانه ۴ هزار یورو از زنجانی پول دریافت می‌کرده هست.

۱۰:۴۶

با تشخیص قاضی صلواتی، برای ادامه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی ۱۵ دقیقه تنفس اعلام شد.

۱۱:۰۱

پایان تنفس و شروع مجدد دادگاه فساد نفتی

قاضی صلواتی دادگاه را با صلوات برای شادی روح جانباختگان فاجعه منا آغاز کرد.

برای اولین بار پس ازمدت‌ها، ۳متهم پرونده با یکدیگر در فضای خارج از دادگاه رو به رو شدند.

۱۱:۰۵

دو خواهر متهم ردیف اول وارد دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی شدند.

۱۱:۱۰

با گذشت ۱۲۴ دقیقه از شروع دادگاه تا این لحظه ۵۳ صفحه از کیفرخواست ۲۳۷ صفحه‌ای بابک زنجانی قرائت شده هست.

بر اساس اعلام معاون دادستان تهران، متهم در طول بازپرسی گفته هست که منبع ۱۵ میلیارد یورویی در خارج از کشور دارد، همچنین متهم در طول تحقیقات ابتدایی ادعا می‌کرده که حساب کاربری ایمیلش در بانک خود از طرف وزارت اطلاعات ایجاد شده هست.

۱۱:۳۴

معاون دادستان تهران در ادامه گفت: متهم از طریق کارمندان زندان اوین با بیرون از زندان ارتباط برقرار کرده و از طریق فردی با خواهرش ارتباط می‌گیرد، متهم در زمان تحقیقات نیز دست از جعل برنداشته هست.

۱۱:۴۷

معاون دادستان تهران به نامه متهم ردیف اول پرونده نفتی به خواهرش اشاره کرد و گفت: وی در این نامه به خواهرش گفته هست: «دیگر با خانم «چ» ارتباط نگیر از اینجا خبر می‌رسد به بازپرس کلی اطلاعات داده هست.»

این خبر به روزرسانی می شود …


[ادامه نوشته را در اینجا بخوانید …]

دانلود فیلم دادگاه بابک زنجانی / ۱۱ مهر ۹۴ / اخبار لحظه به لحظه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا