داستان ناپرهیزی حاج حسین همدانی/ خبر شهادت را در مجلس عروسی گرفتیم

داستان ناپرهیزی حاج حسین همدانی/ خبر شهادت را در مجلس عروسی گرفتیم

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه داستان ناپرهیزی حاج حسین همدانی/ خبر شهادت را در مجلس عروسی گرفتیم را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: داستان ناپرهیزی حاج حسین همدانی/ خبر شهادت را در مجلس عروسی گرفتیم
همسر سردار شهید همدانی به شرح خاطراتی از همسر شهیدش پرداخت.
همسر سردار شهید حاج حسین همدانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان که در منزل آن شهید بزرگوار صورت گرفت به شرح خاطراتی از همسر شهیدش پرداخت و گفت: شب قبل از اعزام حاج حسین بسیار بی‌تابی می‌کرد و ظاهراً‌ چیزی را گم کرده بود. ایشان همان شب به  من اصرار کرد تا با بچه‎ها تماس بگیرم و به آنها بگویم به منزلمان بیاییند. من این کار را انجام دادم، اما یکی از بچه‌ها که مسیرش دورتر از بقیه بود گفت آمدنم را خبر می‌دهم. من که در طول زندگی با سردار هیچگاه به یاد ندارم که یک حرف را تکرار کرده باشند، آن شب با اصرار ایشان مواجه شدم و تاکید داشتند که همه بچه‎ها امشب باید اینجا باشند.

رفتن من بازگشتی ندارد

همسر شهید همدانی اظهار داشت: آن شب حاج حسین با نوه‌ها تا دیر وقتی بازی کردند، به طوری که نوه‌ها خسته شده و خوابیدند. بعد از رفتن بچه‌ها از منزل، حاج حسین مشغول جمع کردن وسایل اتاقش شد، اتاقی که ۱۵ سال با همان شکل بود، آن شب وسایلش جمع شد! علت را جویا شدم، در پاسخ فرمودند: “رفتن من بازگشتی ندارد.” اما من حرف حاجی را جدی نگرفتم.

رفتن من بازگشتی ندارد

همسر شهید ادامه داد: حاج حسین به علت بیماری قند از نوش جان کردن شیرینی‌جات اجتناب می‌کرد. اما آن شب چای خود را با سوهان میل کرد که دخترمان می‎خواست مانع شود و گفت پدرجان شیرینی برای شما ضرر دارد. اما حاجی لبخندی زدند و گفتند اشکالی ندارد و چایی را به همراه سوهان میل کردند این در حالی بود و این اولین باری بود که حاج حسین در قبال بیماری خودشان ناپرهیزی می‌کردند.

وی تصریح کرد: صبح روز اعزام سه تا چهار بار، حاجی را از زیر قرآن رد کردیم اما هر بار، بازمی‎گشتند و دنبال چیزی می‌گشتند و می‎فرمودند: “فکر می‌کنم چیزی را گم کرده‌ام.” حاج حسین قبل از اعزام با مقام معظم رهبری نیز دیداری داشتند.

رفتن من بازگشتی ندارد

همسر شهید همدانی در تاکید پایبندی حاج حسین به عهد و قرار گفت: زمانی که همسرم می‎رفت از سوی یکی از دوستان خانوادگی به عروسی دعوت شدیم که حاج حسین قبل از رفتن به من تأکید کردند که حتماً در این عروسی شرکت کنم و لذا زمانی که خبر شهادت ایشان به ما رسید، ما در مجلس عروسی بودیم.

وی اضافه کرد: آن شب با دامادم آقا امین تماس گرفتند. زمانی که آقا امین به من گفت حاجی به شهادت رسیده، من باور نکردم و گفتم هر بار و در هر مأموریت از این گونه اخبار می‌دهند تا این که مسئول مربوطه با خود من صحبت کرد و گفت حاجی مجروح شده و در کما به سر می‌برد.

همسر شهید همدانی ادامه داد: در این جا بود که فهمیدم این رفتن بدون بازگشت هست و او به آرزوی دیرینه‌اش رسیده هست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

مراسم گرامیداشت شهادت سردار همدانی روز شنبه در تهران برگزار می‌شود
خیزش ملت در تشییع سردار همدانی نشان داد که شهدا زنده‌اند
شهادت دو “مستشار ایرانی”/ راه شهید “همدانی‌ها ” ادامه دارد + تصاویر
آمریکا در باتلاق سیاست‌هایش در قسمت فرو رفته هست
طرح مشترک ایران‌، سوریه‌، عراق و روسیه برای نابودی کامل داعش/ تحولات جدید سوریه ‌در حال شکل‌گیری هست

۲۶ مهر ۱۳۹۴ – ۲۱:۰۰

داستان ناپرهیزی حاج حسین همدانی/ خبر شهادت را در مجلس عروسی گرفتیم

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره داستان ناپرهیزی حاج حسین همدانی/ خبر شهادت را در مجلس عروسی گرفتیم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا