«داستان اسباب‌‌بازی» ۲۰ ساله شد

«داستان اسباب‌‌بازی» ۲۰ ساله شد

«جان لسستر»، کارگردان برنده اسکار انیمیشن شاخص «داستان اسباب بازی» به همراه «اد کتمول» رئیس استودیوهای انیمیشن‌سازی دیزنی و پیکسار، روز اول اکتبر طی مراسمی که از سوی آکادمی اسکار ترتیب داده شده، در یک جلسه بحث و گفتگو پیرامون این مجموعه انیمیشن به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت آن حضور می‌یابند.

در این مراسم «جان لسستر» و «اد کتمول» درباره چالش‌های پیش روی ساخت این فیلم‌ها به عنوان یکی از موفق‌ترین سه‌گانه‌های تاریخ سینما صحبت خواهند کرد.

سه سال پس از ساخت اولین قسمت از انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی و با فیلمنامه‌ای از «جان لسستر» که به فروشی بالغ بر ۳۶۰ میلیون دلار دست یافت، این کارگردان دنباله بسیار موفقی را برای قسمت اول رقم زد که در نهایت فروشی بیش از ۴۸۵ میلیون دلار را در گیشه جهانی ثبت کرد.

این انیمیشن با صداپیشگی «تام هنکس» در نقش (وودی)، «تیم آلن» در نقش (باز لایت) همراه بود، به عقیده اکثر منتقدین و مخاطبین سینمایی یکی از معدود فیلم‌هایی هست که از قسمت اول درخشان‌تر هست و همواره در فهرست برترین آثار انیمیشن جهان قرار دارد. این انیمیشن ۱۰ سال بعد در سال ۲۰۰۹ در قالب سه‌بعدی مجددا اکران شد.

«داستان اسباب بازی ۲» با تحسین گسترده منتقدین سینمایی همراه شد و فیلم علاوه ‌بر کسب هفت جایزه از جمله بهترین انیمیشن از آکادمی «آنی» و جایزه بهترین فیلم کمدی موزیکال گلدن گلوب، در بخش بهترین ترانه اصلی نیز نامزد جایزه اسکار شد.

قسمت سوم انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» از ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰ در سینماها اکران خود را آغاز کرد و در نهایت به فروش خیره‌کننده ۱٫۶۳ میلیارد دلار در سینماهای جهان دست یافت.

سه‌گانه «داستان اسباب بازی» با مجموع هزینه ساخت ۳۲۰ میلیون دلار در کل فروشی بالغ بر ۱٫۹۵ میلیارد دلار را در گیشه جهانی ثبت کرده هست و چهارمین قسمت ازاین انیمیشن شاخص نیز طبق برنامه‌ریزی از تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ از سوی کمپانی پیکسار اکران می‌شود.

۵۷۲۴۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در پیچ اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید. http://www.khabaronline.ir/detail/458145

The post «داستان اسباب‌‌بازی» ۲۰ ساله شد appeared first on کوتوله ها|عکس،هنرمندان،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

«داستان اسباب‌‌بازی» ۲۰ ساله شد

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره «داستان اسباب‌‌بازی» ۲۰ ساله شد با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا