خودروهایی که مردم بیشتر می خرند

خودروهایی که مردم بیشتر می خرند

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خودروهایی که مردم بیشتر می خرند را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خودروهایی که مردم بیشتر می خرند

بازار خودروی کشور این روزها، پورتال ۱ متفاوتی را می‌گذراند.

روزنامه اعتماد: بازار خودروی کشور این روزها، پورتال ۱ متفاوتی را می‌گذراند.

اين بازار كه روزگاري شاهد رونمايي از خودروهاي زير ١٠٠ ميليون براي جذب مشتريان عام خود بود، چندي می باشد كه با تغيير رويكرد دولت نسبت به واردات خودروهاي لوكس با يك تغيير جهت مشهود در حال رونمايي از خودروهايي می باشد كه در رنج بالاي ١٠٠ ميليون هستند.

البته پيش‌تر و در دولت قبل واردات خودروهاي لوكس يك امر طبيعي و عادي بود اما به يكباره موضوع واردات خودروهاي لوكس در سيبل انتقادات قرار گرفت و قرار شد هيچ خودروي لوكسي وارد نشود؛ موضوعي كه حتي به سوءاستفاده‌هايي در آن زمان منجر شد.

 با اين حال چندي می باشد كه باز هم دولت مجوز واردات خودروهاي لوكس را با ضوابط خاص آغاز كرده می باشد و بنا به گفته رييس سازمان توسعه تجارت ضوابط واردات خودروهاي لوكس تغيير مي‌كند. از سويي يكي ديگر از نكات جالب توجه در اين بازار تغيير مكان كشورهاي وارد‌كننده می باشد.

ايران كه تا سال پيش محل تركتازي خودروهاي چيني بود چندي می باشد كه خودروهايي را رونمايي مي‌كند كه همگي از اروپا سرچشمه مي‌گيرند. ظاهرا كيفيت در خودروهاي اروپايي و البته گردش رويكرد ايران به خودروهاي خارجي موجب شده تا اين‌بار اروپايي‌ها جايگزين بلامنازع چيني‌ها باشند و چيني‌ها كه روزهاي زيادي در ايران جولان مي‌دادند حالا در مقابل انگليسي‌ها سر تعظيم فرود آورده‌اند.

 گويا پورتال ۱ خداحافظي با چشم بادامي‌ها در خودروهاي لوكس نزديك شده می باشد. بر اين اساس بازار خودرويي ايران در روزهاي گذشته شاهد رونمايي از خودرو‌هاي انگليسي و فرانسوي می باشد؛ رونمايي‌هايي كه با خودروي انگليسي لوتوس و ‌ام‌جي ٥ شروع شد و با برند دي‌اس فرانسوي ادامه يافته می باشد و خبرها حكايت از ورود خودروهايي در اين كلاس در آينده نزديك دارند.

خودروهايي كه همه در رنج بالاي ١٥٠ ميليون تومان هستند و از نوع خودروهاي پرسرعتي هستند كه به نظر نمي‌رسد جاده‌هاي ايران توان تحمل آنها را داشته باشد. در عين حال گويا الزام حفظ كيفيت در خودروهاي وارداتي و تردد كننده در جاده‌هاي ايران دليل اصلي موفقيت برندهاي اروپايي نسبت به آسيايي‌ها و در راس آنها چيني‌هاست.

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ – ۰۸:۳۷

خودروهایی که مردم بیشتر می خرند

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره خودروهایی که مردم بیشتر می خرند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا