خفت‌گیران پایتخت به دام پلیس آگاهی افتادند + تصاویر

خفت‌گیران پایتخت به دام پلیس آگاهی افتادند + تصاویر

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خفت‌گیران پایتخت به دام پلیس آگاهی افتادند + تصاویر را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خفت‌گیران پایتخت به دام پلیس آگاهی افتادند + تصاویر
افرادی که با همکاری یکدیگر به شیوه خفت گیری از مشتریان صرافی سرقت می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورخه ۱۴/۰۲/۱۳۹۴ مرد ۸۰ ساله ای با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی به مأمورین اعلام کرد : ساعت یک ظهر وارد صرافی شدم و پس از گرفتن دلار و ارز با  همسرم تاکسی گرفته و به خیابان ظفر روبروی موزه بهشتی رفتم. زمانی که از ماشین پیاده شدم موتوری  به من نزدیک شد و با گرفتن گردنم از پشت کیف را از من گرفت و متواری شد. 

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “سرقت به شیوه خفه کنی” و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای قسمت ۳۴ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

آغاز تحقیقات : 
با گزارش سرقت کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بررسی دوربین صرافی و محل سرقت تصاویری گنگی از سارقان به دست آوردند. در مدت کوتاهی پس از این گزارش سرقت های مشابهی در خیابان شریعتی، میدان توحید، صادقیه، خیابان دماوند، تهران نو، خیابان کارگر یا امیرآباد، تهرانپارس، یافت آباد و شهرری  به پلیس آگاهی رسید و کارآگاهان پس از بررسی آنها موفق شدند زاغ زن و یکی از سارقان را که حسین اسم داشت و مجرم سابقه دار بود شناسایی کنند. با این سرنخ پلیس مخفیگاه ها و پاتوق های حسین را تحت بررسی قرار داد و توانست در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۹۴ سارقان را در قهوه خانه ای در تهرانپارس غافلگیر کرده و آنها را دستگیر کند. با وجود عملیات گسترده پلیسی محسن ۲۸ ساله که راکب موتور هوندا بود متواری شد و جست و جو ها برای دستگیری او ادامه دارد.

اعترافات متهمان و شناسایی شکات:
۴ تن از اعضای این باند که بین ۲۸ تا ۳۰ سال سن دارند به اسم حسین، حمیدرضا سارقان خفت گیر، محسن راکب هوندا و جمال ملقب به جمال گدا راکب آپاچی سفید شناسایی شده اند  و از سابقه داران هستند و در حال حاضر جمال به اتهام حمل چهار کیلو مواد مخدر شیشه در زندان مشهد نگهداری می شود. مهدی ۴۵ ساله زاغ زن باند سابقه سرقت ندارد و در کمپ ترک اعتیاد با این باند آشنا شده هست.  

اعضای این باند تا به حال به ۱۵ فقره سرقت در ۲ ماه فعالیتشان اعتراف کرده اند اما تنها ۷ شاکی این پرونده در پلیس آگاهی حاضر شده اند. 

سرهنگ کارآگاه صفدر جان پرور، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمان این پرونده پس از دستگیری و انجام مواجه حضوری با شکات ، صراحتا به سرقت پول ها اعتراف کردند و طعمه هایشان را نیز شناسایی کردند. 

سرهنگ صفدر جان پرور در پایان این خبر گفت : ” با توجه به اعترافات صریح متهمان ، شناسایی تعدادی از شکات ، سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مختلف و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان احتمالی ، از کلیه شکات و مالباختگانی که در مدت ذکر شده و به شیوه خفه کنی توسط سرنشینان هوندا و آپاچی سفید مورد سرقت قرار گرفته اند، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه نمایند ” . 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

سرهنگ رمضانی: اجرای عملیات کشوری برای شناسایی هکرها
زورگیری از مسافران اتوبوس‌های شهری با ضربات قمه
منصور دست کج پایتخت دستگیر شد
قتل نگهبان بخاطر ۴۰ هزار تومان/ حکم قصاص قاتل تایید شد
ربودن زن دچار اختلال حواس توسط نگهبان افغان/ متهم: او را برای پخت و پز به خانه ام بردم
حشیش با طعم گوشت!!!
پلیس، پژو سوار شیطان صفت پایتخت را شکار کرد + تصاویر

۲۶ مهر ۱۳۹۴ – ۱۴:۲۳

خفت‌گیران پایتخت به دام پلیس آگاهی افتادند + تصاویر

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره خفت‌گیران پایتخت به دام پلیس آگاهی افتادند + تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا