خان‌محمدی: خودرو ارزان می‌شود

خان‌محمدی: خودرو ارزان می‌شود

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خان‌محمدی: خودرو ارزان می‌شود را ببینید.

سایت تفریحی پورتال یک:عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر زمان آن رسیده خودروسازان از حاشیه امن تولید خودروهای بی کیفیت خارج شوند تا مقدمات کاهش قیمت خودرو تا پایان سال فراهم شود، گفت: پیش بینی ها بر این هست که خودرو ارزان می شود.

محمد‌رضا خان‌محمدی اظهار کرد: مشکل تولید خودروی بی کیفیت و گران مربوط به تولیدکنندگان هست و در این رابطه نباید به دولت انتقادی کرد چرا که براساس آمایش صنعتی، کشور نباید وارد صنعت خودروسازی می شد.

نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان هر ساله هزینه­ های گزافی را صرف واحد R&D کرده اند این در حالی هست بهبودی در کیفیت خودروها و رفاه مصرف کنندگان حاصل نشده هست.

خان‌محمدی افزود: با این حال، در این سال ها روند کیفی خودروسازان رو به رشد بوده اما سرعت بخشیدن به این روند در یک یا دو سال امکانپذیر نیست و به یک دهه زمان نیاز دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات آتی مانند کاهش قیمت خودرو تا پایان سال گفت: برای پایین آوردن قیمت عوامل مختلف تأثیرگذار هست باید همه آن تک تک بررسی شده و حل و فصل شود. انتظار می رود با اعمال شیوه های مدیریتی جدید و ارزان شدن مواد اولیه، قیمت خودرو تا پایان سال کاهش یابد.

نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حمایت های دولتی از خودرو سازان گفت: دولت نباید فقط با اتکا به تعرفه به دنبال حفظ تولید ملی باشد و برای خودورسازان حاشیه امن ایجاد کند.

خان محمدی افزود: خودروسازان داخلی همواره مایلند با خودروسازان خارجی همکاری کنند، با این حال رابطه متقابل خودروسازان داخلی و خارجی باید یا ظرفیت کامل خودروسازان باشد.

وی ادامه داد: خودروسازان خارجی که می خواهند با خودرسازان ایرانی همکاری کنند باید آخرین استانداردها و پیشرفت های به روزشان را در کشور اجرا کنند تا محصولات با کیفیت بهتری به مردم عرضه شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگر زمان آن رسیده که خودروسازان تدبیری برای کیفیت پایین و قیمت بالای خودروها بیاندیشند و از این حاشیه امن ایجاد شده خارج شوند.

خان‌محمدی درباره راهکارهای کاهش قیمت خودرو از سوی تولیدکنندگان گفت: خودروسازان باید سرمایه های خود را از بخش های مختلف که در آن وارد شده اند به سمت واحدهای تولیدی هدایت کنند.

وی افزود: در خودروسازی های کشور شرکت های هرمی وجود دارد که مدیران باید آنها را منحل کرده و منابع مالی بکار رفته درآنجا را برای افزایش تولید، ارتقای بهره وری و کاهش هزینه ها صرف کنند.

خان‌محمدی: خودرو ارزان می‌شود

لطفا نظر خود را درباره خان‌محمدی: خودرو ارزان می‌شود با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا