خاطرات جناب خان از دوران مدرسه

خاطرات جناب خان از دوران مدرسه

خاطرات جناب خان از دوران مدرسه

خاطرات جناب خان از دوران مدرسه

شبی که خندوانه مهمان اصلی نداشت

شب گذشته (سه شنبه ۳۱ شهریور) برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان آغاز شد . او شادی این قسمت را به همه ی دانش آموزان ، معلم ها ، مدیران ، حتی بابای مدرسه و وزیر آموزش تقدیم کرد.

در ادامه رامبد جوان گفت: من هیچوقت نمی‌ توانستم معلم یا ناظم خوبی باشم، چون نمی‌ توانم جدی باشم و همیشه بعد از هر اخمی می‌ خندم برای همین بچه‌ها از من حساب نمی‌ برند.

سپس رامبدجوان به صورت درگوشی رقابت ۳۰۰ میلیونی ۷۸۰ را با مخاطبان در میان گذاشت و از همه بچه‌ ها که در جمعین نشسته بودند خواست تا همهمه کنند و نشنوند‌ چون پول و برنده شدن د‌راین سن ربطی به بچه‌ ها ندارد و نباید دغدغه‌ آنها باشد.

رامبد جوان به احترام تمام دانش آموزان و همه کسانی که با آغاز مهرماه کارشان شروع می‌شود، ساعت پخش برنامه را از ساعت ۲۳ به ۲۲:۱۵  تغییر دادن داد‌. تا همه بتوانند خندوانه را تماشا کنند‌.

کمی بعد جوان از حسین پورکریمی دعوت کرد تا همراه با نیما در نقش ناظم مدرسه نمایشی را اجرا کنند.حسین پور کریمی  گفت: ۱۲ سال هست که بازیگر تئاتر هستم و این عروسک‌ ها که می بینید کپی یک نمایش خارجی هست که من اجرا درآوردم.

در ادامه جناب‌خان نیز وارد صحنه شد و خاطره ی دوران تحصیلش را تعریف کرد و از تغییر دادن فصل و آب و هوای عجیب تهران گفت و با توجه به سفری که که به ماهشهر داشت گفت‌: آنقدر هوای ماهشهر گرم هست که کولر گازی هم که جواب نمیدهد و از شما ۱۱ سوال میپرسد. آبادان برعکس تهران و منظقه‌های دیگر ۱۱ فصل دارد، خب بالاخره در یه مورادی باید تفاوتی با دیگر منظقه‌ها و استان‌ ها داشته باشد!

جناب خان گفت:بهترین خاطرات آدم در دوران مدرسه اتفاق می‌ افتد‌. روز قشنگی بود. کل کلاس یک دست سفید پوش، آرد را روی پنکه سقفی ریختیم و به محض اینکه معلم وارد کلاس شد پنکه را روشن کرد و تمام کلاس سفید شد‌. من در این کار دخالتی نداشتم فقط قلاب گرفتم تا یکی از بچه‌ ها آرد را روی پنکه بریزد وگرنه ربطی به من نداشت‌. تنها چیز‌هایی که از مدرسه خیلی دوست داشتم زنگ تفریح، دستشویی رفتن، تغذیه، سمبوسه، فلافل، کالباس، نون و پنیر، سبزی، لقمه‌ ها و خوراکی بچه‌ ها بود که به زور می‌ گرفتم و می‌خوردم.

در ادامه نیما (ناظم مدرسه) به همراه دستیارش وارد صحنه شدند و بر پا داد و ناخن‌ ها‌، مو ها و نوع پوشش دانش آموزان را بررسی کرد، جوان هم با تبریک مجدد سال تحصیلی جدید به ناظم او را همراهی کرد‌.

در پایان این شب که تمام شادیش را مدیون انرژی پرقدرت دانش آموزان بود، آقای ناظم وارد شد و از بچه‌ها پای تخته  سفید خندوانه امتحان املاء گرفت و به اصرار رامبد جوان آواز خواند‌ و در همین بخش این قسمت از خندوانه نیز به پایان رسید

منبع : سیمرغ

نوشته خاطرات جناب خان از دوران مدرسه اولین بار در پورتال یک پدیدار شد.

خاطرات جناب خان از دوران مدرسه

نظرات خود را درباره خاطرات جناب خان از دوران مدرسه با ما درمیان بگذارید.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا