حقیقت پشت عکس‌های اینستاگرامی!

حقیقت پشت عکس‌های اینستاگرامی!

حساب کاربری ما در شبکه اینستاگرام بجای اینکه واقعیت را نشان دهد، نشانگر لحظاتی هست که آرزوی آن را داریم. گاهی با تماشا عکس تفریحات، غذاها و امکانات دیگران حسرت می خوریم ولی آیا همه آن عکس ها واقعی هستند؟

​به گزارش آلامتو به نقل از مجله مهر: «یک عکس بگیرید، یک فیلتر انتخاب کنید و بگزارید در خاطره هایتان»این تمام فرایندی هست که شما برای فعالیت در شبکه اینستاگرام به آن نیاز دارید.

شما با این نرم افزار می توانید عکس بگیرید و به راحتی آن را در در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. شبکه اینستاگرام شبکه اجتماعی هست که در آن کاربران عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک می گزارند یا بهتر بگوئیم تجربه هایشان را از این طریق به یکدیگر نشان می دهند.شبکه اینستاگرام مکانی برای گشتن در بین تصاویر خیره کننده و آشنایی با دیگران هست.

به نظر برسد شما با ورود به شبکه اینستاگرام و تماشا تصاویر دیگران اندکی از داشتن لباس های معمولی یا وسایل کهنه خود سرخرده شوید و احساس بدی به شما دست بدهد. ولی یک عکاس تایلندی این موضوع را به شما اثبات می کند که «تصاویر شبکه اینستاگرام از واقعیت زندگی کاربران زیباتر هست.» واقعیت این هست که هیچ چیز مانند تماشا تصویر کتابخانه مرتب یا میز صبحانه زیبای یک شخص که با فیلترهای رنگی زیبا شده، شما را نسبت به خودتان نا امید نمی کند.

ایسنتاگرام

شبکه اینستاگرام محیطی برای مسابقه عکاسان آماتور هست. یکی دیگر از دلایل جذابیت این نرم افزار ایجاد فیلترهای رنگی و افکت هایی هست که شما می توانید بر روی عکس هایتان بگزارید. این ویژگی شبکه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که قبل از ارسال، عکس های خود را جذاب‌تر کنید.

شبکه اینستاگرام نرم افزاری هست که در آن کاربران از طریق ارسال عکس، فیلم، خاطره لحظات خوش زندگی خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. اما این فضای مجازی تا چقدر قابل اطمینان هست؟ چقدر می توان عکس های افراد در این محیط را باور کرد؟ مسلم هست هیچ کاربری بدبختی های زندگی خود را در شبکه اینستاگرام به اشتراک نمی گذارد. هویت ما در شبکه اینستاگرام تا حد زیادی آنچه که هستیم فاصله دارد، بلکه حساب کاربری ما در شبکه اینستاگرام آن چیزی هست که دوست داریم باشیم. گاهی با تماشا عکس های دیگران که از تفریحات، غذاها و امکانات آنها گرفته شده هست حسرت می خوریم اما آیا همه آن عکس ها با واقعی هستند؟

ایسنتاگرام

مربع شبکه اینستاگرام قاب لحظات شیرین زندگی افراد هست، چیزی که به نظر برسد به دور از واقعیت باشد. به نظر برسد زندگی با فیلتر های رنگی شبکه اینستاگرام قشنگرتر به نظر بیایند اما فقط به نظر می آیند!

همیشه به یاد داشته باشید که آن چیزی که در شبکه اینستاگرام می بینید زندگی واقعی افراد نیست. «چامپو باریتون» عکاس تایلندی با عکس هایی که در صفحه خود به نمایش گذاشته هست به خوبی این حقیقت را به ما نشان می دهد.

این عکس که از محیط منظم کاری این شخص گرفته شده تنها گوشه ای از شخصیت نامنظم او هست. بهتر هست اعتراف کنید که شما هم از تخت خود به عنوان کمد لباس یا میز کار استفاده می کنید!

ایسنتاگرام

این عکاس تایلندی به ما نشان می دهد که شبکه اینستاگرام آنطور که به نظر می رسد نیست. او میگوید: «من فقط می خواستم غذاهای دیگر را کنار میز بگذارم تا از این سبزیجات یک عکس بگیرم.»

ایسنتاگرام

پشت بام مکان خطرناکی برای عکس گرفتن هست.هر کسی که می خواهد عکسی در پشت بام بگیرد باید اندکی خطر را به جان بخرد. هرچند این تمام واقعیت نیست.

ایسنتاگرام

The post حقیقت پشت عکس‌های اینستاگرامی! appeared first on آلامتو.

حقیقت پشت عکس‌های اینستاگرامی!

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره حقیقت پشت عکس‌های اینستاگرامی! با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا