حضور جنجالی شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی

حضور جنجالی شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی

فراخوان انتخاب بازیگر تلگرامی برای پروژه جدید فرهادی با اسم کوچک “برسد به دست آهو” دیروز به اتمام رسید.
 

در این فیلم خبر از حضور شهاب حسینی و احتمالا ترانه علیدوستی بدست رسیده هست. و حالا خبر رسیده که در اتفاقی جالب بناست شهاب حسینی به همراه فرزندانش در فیلم نقش آفرینی کند.

دومین همکاری شهاب و فرزندان بعد از “ساکن طبقه وسط”
شهاب حسینی به همراه همسرش پریچهر در درام “ساکن طبقه وسط” به کارگردانی خودش، ایفای نقش کرده بود و البته در آنجا نیز هر دو فرزند این زوج حاضر بودند.

 

حالا گویا قرار هست شهاب به همراه فرزندانش در “برسد به دست آهو” هم ایفای نقش کند.

 

محمدامین و امیرعلی که به ترتیب ۱۲ ساله و ۸ ساله هستند دو فرزند شهاب حسینی به شمار می روند که البته هر دو نیز مانند پدر هوش بالایی برای بازی در برابر دوربین دارند.

 

بنا به گزارش آکاایران :   پریچهر حسینی(همسر شهاب) و فرزندانش در تصویری مربوط به چند سال قبل

 

حضور جنجالی شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی

مدیران فیلمبرداری “شیار”، “چ” و “دوران عاشقی” تصویربرداری کار را انجام می دهند

در کنار حضور شهاب و فرزندان و البته فیلمبرداری کار در لوکیشن هایی که بخش عمده آنها سالن تئاتر هستند، تیم تولیدی که فرهادی در کار جدیدش کنار خود دارد نیز از جمله نقاط قابل توجه پروژه هست و جالب اینکه فرهادی همزمان سه مدیر فیلمبرداری درجه یک را در گروه تصویربرداری به خدمت گرفته هست.

 

حسین جعفریان فیلمبردار آثاری چون “چ” و “کیفر” و “شب یلدا” که پیشتر با فرهادی در “درباره الی” همکاری داشت به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه حاضر هست.

 

پیمان شادمانفر که خود مدیر فیلمبرداری آثاری چون “شیار۱۴۳” و “اعترافات ذهن خطرناک من” بوده و علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری آثاری چون “دوران عاشقی” و “جیب بر خیابان جنوبی” نیز به عنوان دستیاران جعفریان در کار حضور دارند.

 

به عبارت بهتر سه مدیر فیلمبرداری باتجربه سینمای ایران که دو نفر از آنها جوانانی در دهه سوم زندگی هستند و دیگری پیشکسوتی در دهه ششم، در کنار یکدیگر تصویربرداری “برسد به دست آهو” را انجام خواهند داد.

 

همکاران سابق همچنان حضور دارند…
حسن مصطفوی که پیشتر مدیریت تولید “جدایی نادر از سیمین” را برعهده داشته و در کارنامه اش مدیریت تولید آثاری چون “گناهکاران” و “لامپ صد” به چشم می خورد نیز مدیر تولید پروژه هست.

 

مهرداد میرکیانی که تقریبا در تمامی کارهای ایرانی فرهادی از “رقص در غبار” تا “منظقه زیبا”، “چهارشنبه سوری” و “درباره الی” چهره پرداز بوده در “برسد به دست آهو” نیز کار چهره پردازی را برعهده خواهد داشت.

 

کیوان مقدم طراح صحنه “جدایی نادر از سیمین” و “منظقه زیبا” که اخیرا طراحی صحنه “نسیم” پرویز شهباری را برعهده داشت نیز طراح صحنه فیلم تازه فرهادی هست.

 

 

 

 

 

حضور جنجالی شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره حضور جنجالی شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا