حضور اعضای شورای شهرستان رشت در تمرین داماش +تصاویر

حضور اعضای شورای شهرستان رشت در تمرین داماش +تصاویر

گیل مشاهده: جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در تمرین امروز داماش حاضر شدند.

 تارنمای هواداران داماش گیلان، درحاشیه تمرین امروز داماش گیلان، جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور در استادیوم شهید دکتر عضدی به گفتگو با بازیکنان و عوامل تیم فوتبال داماش پرداختند و عنوان نمودند که در کنار داماش و هوادارانش خواهند بود.

در ابتدا مجید جهانپور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان توضیحاتی را برای اعضای شورا شهرستان در خصوص چگونگی وضعیت تیم در این فصل ارائه داد.

وی در بخشی از صحبت هایش اظهار داشت: از ابتدای مسابقات کارفرمای خودمان را ندیده ایم و پرداخت قراردادها نیز هر بار به مدتی بعد موکول شد. متاسفانه بازیکنان از اسفندماه سال گذشته ریالی دریافتی نداشته اند و این مسئله مخصوصا برای بازیکنانی که متاهل اند و یا افرادی را تحت تکفل دارند بسیار بغرنج شده هست.

سپس با درخواست تمامی اعضای حاضر شورای شهرستان در تمرین امروز، حاجی پور به عنوان نماینده اعضا به بیان چگونگی تیمداری شهرداری در پیشینه باشگاه داماش گیلان پرداخت و گفت: اینکه ما ۷ نفر به تمرین امروز آمده ایم به معنای آن نیست که سایر اعضای شورا نخواسته اند که بیایند.

وی اضافه کرد: خبر دارم که تمامی اعضا دوست داشتند که بیایند، اما خوب به دلیل مشکلات و اجبار کاری که هر کدام داشتند، متاسفانه نتوانستند در این تمرین حضور پیدا کنند. حتی خود ما هم باید در جلسه کمیسیون می بودیم اما آمدیم تا به شما خسته نباشید بگوییم و اعلام کنیم که شورا و شهرداری در کنارتان هستند.

 وی در ادامه با بیان نامه درخواست اعضا برای طرح دو فوریتی از سوی شهرداری برای خرید امتیاز داماش گیلان گفت: اکثریت اعضای شورا این نامه را امضا کرده اند و انشالله سایرین هم این طرح را پس از مطرح شدن آن در شورا قبول می کنند.
نماینده حاضرین شورای شهرستان رشت در تمرین گفت: خواهش موکد من از تمام رسانه ها این هست که اگر طرح خرید داماش تصویب شد و انتقال صورت گرفت، هیچکس به دنبال اسم کوچک فرد یا به اسم کوچک زدن این موضوع و یا آرای موافق، مخالف و… نباشد. تصویب این لایحه به معنای آن خواهد بود که هر ۱۵ نفر موافق این طرح هستند و هیچکس بر دیگری برتری نخواهد داشت.

 در ادامه مقرر شد پس از امضای تفاهم نامه اولیه انتقال تیم و حتی پیش از انتقال قطعی، مبلغ قابل توجهی به عنوان کمک مالی فورا از طریق شهرداری به تیم تزریق شود.

 حدود ۱۰۰ هوادار حاضر در تمرین امروز داماشی ها با شعارهایی نظیر: “شورا شهرداری ،حمایت حمایت”، “شورای شهرستان باران” و… ضمن استقبال از حضور اعضای شورا در تمرین، حمایت خود از طرح واگذاری داماش به شهرداری را اعلام نمودند.

damash shora  (2)


damash shora  (7)

damash shora  (3)

damash shora  (5)

damash shora  (9)

(۰)(۰)

نوشته حضور اعضای شورای شهرستان رشت در تمرین داماش +تصاویر اولین بار در پایگاه سرگرمی گیل مشاهده پدیدار شد.

حضور اعضای شورای شهرستان رشت در تمرین داماش +تصاویر

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره حضور اعضای شورای شهرستان رشت در تمرین داماش +تصاویر با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا