حرف و حدیث های استعفای دسته جمعی در یک هیئت پینگ‌پنگ

حرف و حدیث های استعفای دسته جمعی در یک هیئت پینگ‌پنگ

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حرف و حدیث های استعفای دسته جمعی در یک هیئت پینگ‌پنگ
استعفای دسته جمعی هئیت تنیس روی میز گیلان با حرف و حدیث های زیادی همراه بود و حاشیه های فراوانی در این خصوص ایجاد شد.
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای هیات تنیس روی میز استان گیلان به  دلیل واگذاری تنها سالن اختصاصی تنیس روی میز این استان به  بخش خصوصی همگی استعفا دادند.

 این  اتفاق در حالی روی داد که این واگذاری تنها مختص به این  رشته نیست. و این درخواست جهت واگذاری به بخش خصوصی در تمام رشته  ها صورت  گرفته  هست.

بر اساس نامه ای که از طرف وزارت ورزش به ادارات  کل استان ها فرستاده شده هست باید  اماکن ورزشی موجود به  بخش خصوصی داده شده  و از مخاطبان اجاره  گرفته شود.

این اتفاق در حالی صورت گرفته که به خصوصی سازی کمک می کند ولی از طرفی هم باعث می شود که نبود مکان مناسب تمرینی به هر دلیل باعث افت آن ورزش شود. البته ناگفته نماند که در سایر استان ها با تفاهم نامه ای میان  مسئولان و مخاطبان اجاره گرفته شده  ممکن هست  کاهش یابد.

گفتنی هست استعفای دسته جمعی مسئولان تنیس روی میز استان گیلان تنها به علت آن بوده هست که هیأت استان در مزایده برنده نشده و شخص دیگری سالن را  در اختیار گرفته هست.

شایان ذکر هست شخصی که حالا کنترل سالن را در اختیار دارد احمدی فر بازیکن سابق تیم  ملی هست. در همین  خصوص ملایی پور، رئیس هیات تنیس روی میز گیلان که حالا استعفا داده هست توضیحاتی را  ارائه داد.

وی در خصوص مشکلات به وجود آمده گفت: ده سال بود که این سالن برای کارهای آموزشی در اختیار ما بود. اما بر اساس ماده ۸۸ که در آن ذکر شده سالن را از ما گرفتند در حالی که این  سالن مازاد نبود و آموزشی بود.

فعالیت ۱۶ شهرستان در بخش های اداری، آموزشی و… در این  سالن بود اما در اقدامی که به  نظرم غیر قانونی بود این سالن واگذار شد.
وی در ادامه در خصوص آن که چرا  همکاری میان  شما و مالکان جدید وجود ندارد گفت: می خواستیم دادرس شود اما نشد و تربیت  بدنی هم با  ما همکاری نکرد و ما همگی مجبور به  استعفا شدیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

۰۶ مهر ۱۳۹۴ – ۱۳:۱۱

حرف و حدیث های استعفای دسته جمعی در یک هیئت پینگ‌پنگ

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا