جشنواره تهوع آور پشکل خوری

جشنواره تهوع آور پشکل خوری

جشنواره تهوع آور پشکل خوری فستیوال چندش آور قرار دادن پشکل گوسفند در دهان در کشور ایرلند برگزار شد. در این مسابقه شرکت کنندگان باید پشکل گوسفند را در دهان خود بگذارند و سپس آن را فوت کنند.

 

در این مسابقه تهوع‌آور و منزجر کننده که به مدیریت جو ماهون، هتلدار محلی منظقه فِرمانگا در ایرلند شمالی برگزار شد، شرکت‌کنندگان مشتی پشکل گوسفند را در دست گرفته و فوت می‌کردند تا آن‌ها را هرچه دورتر بی اندازند!

 

جشنواره تهوع آور پشکل خوری

 

این مسابقه که از ایده‌های فی‌البداهه ماهون می باشد، در حاشیه سی و هفتمین دوره فستیوال «بانوی دریاچه» در آرینستون ایرلند برپا شد و همه حاضران را غافلگیر کرده هست.

 

سماتک: ظاهراً ماهون که به طرح ایده‌های ناگهانی سرشناس می باشد، این بار منبع الهامش، مسابقات پرتاب پشکل شترمرغ در آفریقا بوده هست! برگزارکنندگان از طریق فیس بوک اطلاع‌رسانی کردند و برای برنده جایزه ۱۵۵ دلار در نظر گرفته شده هست و درنهایت ۴۴ داوطلب در این مسابقه چندش آور ثبت‌اسم کوچک کردند. برگزارکنندگان اعلام کردند که بیشترین رکورد فعلی دنیا ۵٫۵۶ متر می باشد اما به گزارش هافینگتون پست رکورد جهانی متعلق به فردی آفریقایی‌تبار بانام شاون وَن رِنس بِرگ با پرتاب ۱۵ متر می باشد!!

 

جشنواره تهوع آور پشکل خوری

پدر ماهون سی‌وهفت سال پیش فستیوال بانوی دریاچه را پایه‌ریزی کرد و از آن زمان تاکنون مسابقات عجیبی در ضمن آن اجرا شدند مثل «پیاده‌روی به سبک بوقلمون»، «مسابقه جهانی زوزه گرگ کشیدن» و … البته همین مسابقات حاشیه‌ای هستند که باعث معروفیت فستیوال بانوی دریاچه شده‌اند در غیر این صورت این فستیوال هم مثل دیگر مراسم‌های رایج در دنیاست.

 

ماهون در گفت‌وگو با سان دی وُرلد (Sunday World) به شوخی می‌گوید: من فقط سعی دارم سنت را حفظ کنم و راه پدرم را ادامه بدهم اما نکته این هست که پدرم عاقل‌تر از من بود!

 

 

 

 

جشنواره تهوع آور پشکل خوری

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره جشنواره تهوع آور پشکل خوری با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا