جدیدترین مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ + مدل مو مردانه ۲۰۱۶

جدیدترین مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ + مدل مو مردانه ۲۰۱۶

مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ | مدل مو مردانه ۲۰۱۶

مجموعه گالری عکس های مدل مو جدید از پسران و مردان ایرانی و خارجی

برای سال ۱۳۹۵ و ۲۰۱۶ برای شما به اشتراک گذاشته شده می باشد

پیشنهاد انواع مدل های مو پسرانه و  مردانه جدید و شیک

همراه با مدل های جدید سال برای شما مقاله زیبایی در ضمینه سبک زندگی و…   قرار میدهیم

اختلالی که مو به سر شما نمی گذارد

همه ما وقتی دچار اضطراب می شویم دنبال راهی برای خلاصی از آن می گردیم، برخی از ما یک لیوان آب می خوریم. یک عده به طبیعت پناه می بریم، بعضی هایمان هم کارهای عجیب می کنیم که یکی از این کارهای عجیب می تواند کندن مو باشد. رفتار موکندن یکی از رفتارهای واکنشی در زمان هایی می باشد که افراد دچار استرس یا اضطراب انباشته شده هستند. این اختلال که با اسم تریکوتیلومانیا یا اختلال وسواس موکنی معروف می باشد، یکی از اختلال هایی می باشد که می تواند زمینه اختلال های دیگری مانند افسردگی یا حتی عدم اعتماد به نفس را به دنبال داشته باشد.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

تریکوتیلومانیا چیست؟
این اختلال که به عنوان وسواس موکنی شناخته می شود عادتی می باشد که با کندن مکرر موها که می تواند منجر به از دست دادن مقدار قابل توجهی از مو شود به وجود می آید. معمولا شروع این اختلال از دوران نوجوانی و به دنبال یک استرس عاطفی بروز می کند، طوری که فرد شروع به کندن موها می کند. در مورد این اختلال توجه به این نکته مهم می باشد که ممکن می باشد موقت و گذرا یا حتی ادامه دار و دایم باشد. در مواردی که این حالت موقتی می باشد بعد از مدتی بهبود حاصل شود ولی به طور معمول اگر وسواس موکنی مکرر تشخیص داده شود این اختلال ادامه پیدا کرده و در بزرگسالی هم فرد را درگیر می کند.

مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ | مدل مو پسرانه ۱۳۹۵

با بیماری پوستی اشتباه نشود
از آنجا که نتیج کندن مو، خالی شدن آن قسمت سر می باشد که این اتفاق در آن افتاده ابتدا ممکن می باشد به صورت یک بیماری پوستی بین مردم تلقی شود و به همین دلیل اولین مراجعه این افراد به متخصص پوست می باشد. متخصصان پوست با بررسی متوجه می شوند که فرد مشکلی از نظر ریزی مو ندارد و تشخیص کندن مو داده می شود. در چنین حالتی درمان مشابه درمان بیماری های پوستی نیست و باید درمان های روان پزشکی برای فرد انجام شود.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

ناخن جویدن به جای موکندن
اختلال هایی مانند ناخن جویدن که در سنین پایین شروع می شود، بسیار شبیه اختلال های عادتی مانند وسواس موکندن می باشد. علت ناخن جویدن هم استرس می باشد چون روشی می باشد که افراد از این طریق استرسشان را کاهش می دهند اما ممکن می باشد به شکل یک عادت دربیاید و به بزرگسالی هم کشیده شود. کندن پوست لبه های ناخن و دیگر قسمت های بدن هم از جمله اختلالات عادی می باشد که شبیه وسواس موکنی می باشد و این مشکلات ارتباط نزدیکی با وسواس و تیک دارند
.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

همه راه های تشخیص
معمولا افرادی که مشکل کندن مو دارند به متخصص پوست ارجاع داده می شوند. البته این اشتباهی می باشد که خانواده ها می کنند چون خود فرد مساله کندن موهایش را پنهان می کند. متخصصان با توجه به الگوی ضایعه های پوستی و حالت موکندن معمولا متوجه مشکل می شوند و آنها را به روان پزشکان ارجاع می دهند.

مدل مو مردانه ۲۰۱۶ | مدل مو مردانه ۱۳۹۵

در مورد بچه ها که عادت هایی مانند ناخن جویدن دارند کم کردن استرس ها و فشارهای محیطی می تواند کمک کند ولی اگر از حالت مقطعی خارج شده و طولانی شده باشد نیاز به درمان های اختصاصی می باشد که عمدتا شامل رفتاردرمانی می باشد. دارودرمانی هم ممکن می باشد به کار برود، البته دارودرمانی بیشتر در مورد افرادی شایع می باشد که همراه با این حالت اختلال هایی مانند وسواس هم داشته باشند. به طور کلی در بیشتر این اختلالات که اغلب به عنوان اختلالات عاد از آنها اسم برده می شود رفتاردرمانی انجام می شود.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

شیوع در خانم ها بیشتر می باشد
وسواس موکنی در خانم ها بیشتر از آقایان دیده می شود اما به طور کلی شیوع زیادی در جامعه ندارد ولی در کلینیک های پوست و مو زیاد دیده می شود و هر روز ممکن می باشد یک تا دو نفر با این اختلال مراجعه کنند. انواع شدید آن شیوع کمی دارد اما اشکال خفیف جزو عادات شایع می باشد. در خانم ها کندن مو، موی سر را شامل می شود اما آقایان علاوه بر موی سر، ریش و سبیل را هم می کنند. برخی از این افراد موهای خودشان را می تراشند مثلا ریش و سبیل یا موهایشان را می تراشند در حالی که این راهکار درمان مشکل نیست.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

علت را پیدا کنید
این قبیل مشکلات تا حدودی می تواند جنبه ژنتیک داشته باشد مثلا در بررسی خانوادگی ممکن می باشد یکی از اعضای خانواده وسواس داشته باشند اما یادگیری نیز نقش مهمی دارد و می تواند در بروز آن نقش داشته باشد، مثلا دختری که مادرش به موخوره حساس می باشد و مرتب آنها را می کند، ممکن می باشد یاد بگیرد و این کار را انجام دهد.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

کندن با تاب دادن فرق می کند
وسواس موکنی حتما با کندن مو همراه می باشد و برخی از این افراد عادت های دیگری هم دارند مثلا وقتی که مو را می کنند آن را زیر دندانشان می گذارند و قسمت ریشه مو را قورت می دهند و مشکلات گوارشی شدیدی پیدا می کنند که حتی ممکن می باشد به جراحی هم منجر شود. تاب دادن مو ربطی به وسواس موکنی ندارند و اگر فردی به موهایش خیلی حساس باشد و مثلا آنها را مدام تاب بدهد نمی توان این رفتار را وسواس موکنی دانست.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

همراه با اختلالات دیگر
این اختلال به طور ثانویه می تواند باعث اختلال افسردگی شود چون فرد احساس می کند کنترلی روی این افراد ندارد و در نتیجه ممکن می باشد احساس ناتوانی به او دست دهد و از سوی دیگر اطرافیان هم به او اعتراض کنند و همین باعث افسردگی شود. از نظر ارتباط این اختلال با اضطراب هم می توان گفت این افراد قبل از عادت به کندن مو یک نوع حالت کلافگی دارند که آنها را وادار به این کار می کند اما در ادامه با تماشا موهای کنده شده احساس بدی پیدا می کنند.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

رفتاردرمانی موثرترین درمان
از آنجا که این اختلال به صورت یک عادت دیده می شود درمان براساس وارونه سازی عادت می باشد. این عادت باید شناخته شده و در مراحل بعد روش هایی برای کنترل عادت به فرد یاد داده شود. توجه به این نکته ضروری می باشد که این مشکل عود می کند چون این افراد چند سال ممکن می باشد این عادت را ترک کنند و بعد در شرایط خاص دوباره عادت سراغشان بیاید. به همین دلیل در جلساتی باید روش های آموخته شده مرور شود تا بتوانند این عادت را در طولانی مدت هم تحت کنترل خودشان درآورند.

جدیدترین مدل مو پسرانه 2016 + مدل مو مردانه 2016

 

همه راه های کندن مو

همان طور که گفته شد این اختلال زمانی اتفاق می افتد که فرد تحت استرس باشد یا به نوعی در یک شرایط قرار بگیرد که حالت بلاتکلیفی و تردید داشته باشد اما دو شکل از کندن مو شایع می باشد؛ در یک نوع آن افراد روی موهایی که می خواهند بکنند تمرکز می کنند مثلا دستشان را به موهایشان برده و بررسی می کنند که کدام مو موخوره دارد یا نازک تر، یا ضخیم تر می باشد و براساس حساسیتی که به قوام موها دارند موهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را می کنند. در نوع دوم افراد اصلا از لمس موها و کندن آنها در ابتدا اطلاع ندارند و زمانی متوجه می شوند این کار را کرده اند که موهایشان را کنده اند، به این حالت خودکار می گویند. عموما این حالت خودکار زمانی اتفاق می افتد که فرد مشغول کاری مثل مطالعه کردن، صحبت کردن، تماشای تلویزیون و… می باشد.
کارشناس: دکتر علی اکبر نجاتی صفا، روان پزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
تنظیم: نسرین خسروشاهی

مدل مو

The post جدیدترین مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ + مدل مو مردانه ۲۰۱۶ appeared first on پورتال یک.

جدیدترین مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ + مدل مو مردانه ۲۰۱۶

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره جدیدترین مدل مو پسرانه ۲۰۱۶ + مدل مو مردانه ۲۰۱۶ با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا