ثبت اسم ۳۵۰ هزار نفر برای اربعین

ثبت اسم ۳۵۰ هزار نفر برای اربعین

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ثبت اسم ۳۵۰ هزار نفر برای اربعین را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

اسم نویسی در سامانه سماح الزامی هست ثبت اسم ۳۵۰ هزار نفر برای اربعین مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پیش ثبت اسم در سامانه «سماح» اجباری هست از اسم نویسی بیش از ۳۵۰ هزار نفر در سامانه «سماح» خبر داد.
 

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی با اعلام این خبر افزود: برای پیش ثبت اسم عتبات هیچ هزینه ای دریافت نمی شود، کارگزاران زیارتی که این ثبت اسم را از طریق سامانه «سماح» انجام می دهند، نباید هیچ هزینه ای از متقاضیان اربعین دریافت کنند، چون ما مبلغی را به این منظور تعیین نکرده ایم.

وی توضیح داد، کارگزاران زیارتی که این ثبت اسم را از طریق سامانه سماح انجام می دهند، نباید هیچ هزینه ای از متقاضیان اربعین دریافت کنند، چون ما مبلغی را به این منظور تعیین نکرده ایم.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پیش ثبت اسم در سامانه سماح اجباری هست، افزود: همزمان با آغاز ماه محرم ثبت اسم ها شتاب بیشتری گرفته هست و هم اینک هر روز بر تعداد ثبت اسم های افزوده می شود و پس از تاسوعا و عاشورا ثبت اسم های رسمی آغاز خواهد شد؛ ولی پیش ثبت اسم ها همچنان ادامه دارد.

نظافتی با بیان این که این پیش ثبت اسم برای سامان دهی زائران اربعین و تعیین مرز و زمان خروج آن ها هست تا نظمی در رفت و آمد زئران ایجاد شود، افزود: پیش ثبت اسم در این سامانه متضمن ارائه خدماتی مثل اسکان و حمل و نقل در خاک عراق نیست ، چون آن زمان خدمات ، بیشتر از جانب مردم ارائه می شود، اگر آن ها نباشند، خدمات منظقه و آنچه دولت این کشور آماده می کند، کفاف زائران اربعین را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه لغو روادید تاکنون از سوی دولت عراق و ایران اعلام نشده هست، اضافه کرد: عراق اعلام کرده سفر به این کشور در اربعین، فقط با ویزای عراق امکان پذیر هست. با این وجود دولت این کشور هنوز هزینه ویزا را تعیین نکرده هست. دولت ایران گفته در حال رایزنی با عراق هست تا رقم مناسبت و ارزان تری برای ویزای ویژه اربعین مشخص شود.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت ادامه داد: سازمان حج و زیارت که مسئولیت ستاد ویژه اربعین را در ایران به عهده دارد، سخت پیگیر هست تا آشفتگی اربعین گذشته امسال تکرار نشود، برای همین تعداد گیت های کنترل گذرنامه و ویزا را در خاک ایران افزایش داد.

نظافتی گفت: سفیر ایران در عراق نیز که مسئولیت ستاد ویژه اربعین در عراق را به عهده گرفته، تاکید کرده هست امسال زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را در اربعین دارند فقط با دریافت ویزا می توانند از کشور و به عراق وارد شوند.

وی افزود: با وجود چنین تدابیری مقامات ایرانی همچنان پیش بینی می کنند جمعیت بیشتری از ایران امسال در مراسم اربعین عراق شرکت کنند. اگر شرایط مساعد باشد این جمیعت حتما بیشتر از سال گذشته خواهد شد.

&nbsp

پنج شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱

ثبت اسم ۳۵۰ هزار نفر برای اربعین

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره ثبت اسم ۳۵۰ هزار نفر برای اربعین با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا