ثبت احوال: مردم آخرین تغییرات محل سکونت خود را اعلام کنند

ثبت احوال: مردم آخرین تغییرات محل سکونت خود را اعلام کنند

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ثبت احوال: مردم آخرین تغییرات محل سکونت خود را اعلام کنند را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:

ثبت احوال: مردم آخرین تغییرات محل سکونت خود را اعلام کنند
روز نو : مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم آخرین تغییرات محل سکونت خود را به ثبت احوال اعلام کنند. 
 
علی اکبر محزون در گفت وگو با ایرنا افزود: به منظور ثبت آخرین تغییرات محل سکونت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان ثبت احوال سامانه ای ایجاد شده است و تمام کسانی که به هر نحوی نشانی محل سکونت آنان تغییر یافته است می توانند با مراجعه به نشانی www.sabteahval.irبرای درج این اطلاعات اقدام کنند. 

محزون، گفت: مردم می توانند با صرف زمان کوتاه و کمترین دغدغه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای نشانی محل سکونت خود را در این سامانه ثبت کنند. 
 
ثبت فقط پنج درصد جابجایی ها 

مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال گفت: سالانه از یک میلیون جابه جایی ها و تغیییر نشانی ها در کشور، تنها پنج درصد به ثبت احوال اعلام می شود. 

وی ادامه داد: این در حالی است که مطابق هیات ماده ۱۴آیین نامه اجرایی قانون الزام اختصاص شماره ملی و کد پستی برای اتباع ایرانی مصوبه ۱۰/۵/۹۴ چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر کند، می بایست آن را در اسرع زمان به اداره ثبت احوال اطلاع دهند؛ همچنین تمام دستگاه های اجرایی موظفند نشانی افراد را از سازمان ثبت احوال دریافت کنند. 

وی، خاطر نشان کرد: ۱۲۰ دستگاه دولتی وغیر دولتی با عقد قرارداد از خدمات ارائه شده پایگاه اطلاعات و آمار جمعیتی این سازمان استفاده می کنند. 

وی از رسانه های جمعی خواست با اطلاع رسانی مکرر در این زمینه از مردم خواسته شود تا برای ثبت آخرین تغییرات محل سکونت خود به پایگاه اطلاع رسانی سازمان ثبت احوال مراجعه کنند . 

بر اساس آمار اعلام شده، بیش از ۷۸ میلیون تن در کشور زندگی می کنند.
 

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ – ۱۹:۱۰

ثبت احوال: مردم آخرین تغییرات محل سکونت خود را اعلام کنند

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا