تیم کشتی آزاد ایران نایب جهان شد

تیم کشتی آزاد ایران نایب جهان شد

وبسایت سرگرمی پورتال ۱:تیم ایران امسال با شش کشتی گیر که برای نخستین بار در رقابت های جهانی حضور می یافتند راهی آمریکا شد و در نهایت پس از تیم روسیه به مقام نایب قهرمانی زودهنگام این مسابقات رسید.
تیم ایران در این رقابت ها از مجموع شش سهمیه المپیک توانست در وزنهای ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد و تنها در وزن ۱۲۵ کیلوگرم این امر محقق نشد.
حسن رحیمی باتجربه ترین کشتی گیر تیم ایران در این رقابت هاست و سید احمد محمدی نیز برای دومین بار در مسابقات جهانی شرکت کرد و سایر کشتی گیران برای نخستین بار و از دل مسابقات انتخابی راهی رقابت های جهانی و گزینشی المپیک شدند.
چهل و ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۵ جهان و کسب سهمیه المپیک روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریور در ورزشگاه آرلینس آرنا شهرستان لاس وگاس آمریکا برگزار شد.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران همواره در پیکارهای جهانی جزو مدعیان بوده و تا سال ۲۰۱۳ پنج مرتبه در سال های ۱۹۶۱ یوکوهاما ژاپن، ۱۹۶۵ منچستر انگلیس، ۱۹۹۸ تهران، ۲۰۰۲ تهران و ۲۰۱۳ بوداپست مجارستان بر سکوی قهرمانی جهان ایستاده هست.
دلاورمردان کشتی آزاد ایران پیش از این شش مرتبه در سال های ۱۹۷۱، ۱۹۷۳، ۱۹۹۵، ۲۰۰۶، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورده و ۱۱ مرتبه هم در مکان سوم قرار گرفته اند.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در رقابتهای قهرمانی سال ۲۰۱۴ در تاشکند ازبکستان از سوی مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۱ کیلوگرم، سید احمد محمدی در وزن ۶۵کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین محمدیان در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند و نایب قهرمان جهان شد و روسیه و ترکیه در این رقابت ها اول و سوم شدند.

*فینالیست های چهار وزن دوم
فینالیست های ۴ وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک مشخص شدند که از ایران حسن رحیمی و حسن یزدانی در دیدار نهایی اوزان ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم حضور دارند.
تیم ملی کشتی آزاد در روز اول و دوم این رقابت ها دو مدال برنز توسط سید احمد محمدی (۶۵ کیلوگرم) و علیرضا کریمی (۸۶ کیلوگرم) و یک عنوان پنجمی توسط عباس طحان (۹۷ کیلوگرم) کسب کرد.
علیرضا قاسمی نیز با باخت مقابل جردن باروفس آمریکایی در مرحله یک چهارم نهایی و با توجه به صعود حریفش به دیدار فینال جواز حضور در گروه بازنده ها را پیدا کرد و راهی دیدار رده بندی شد.
پرویز هادی نیز در ۱۲۵ کیلوگرم با باخت مقابل بلال ماخوف روس در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

اسامی فینالیست های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر هست:

وزن ۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی(ایران) – ولادیمیر خینچگاشویلی(گرجستان)
وزن ۷۰ کیلوگرم: حسن یزدانی(ایران) – گازی ماگومدوف(روسیه)
۷۴ کیلوگرم: اونوربات پوروجا(مغولستان) – جردن باروز(آمریکا)
۱۲۵ کیلوگرم: طاها آکگول (ترکیه) – جمال الدین ماگومدوف (آذربایجان)

تیم کشتی آزاد ایران نایب جهان شد

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره تیم کشتی آزاد ایران نایب جهان شد با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا