تیم منتخب مصدومان هفته کامل شد

تیم منتخب مصدومان هفته کامل شد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تیم منتخب مصدومان هفته کامل شد را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تیم منتخب مصدومان هفته کامل شد
در طول یک هفته‌ی گذشته، در بازی‌های ملی، بازیکنان زیادی مصدوم شدند و ما با این بازیکنان مصدوم، یک تیم یازده‌ نفره‌ی کامل تشکیل دادیم.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛همه‌ی باشگاه‌های فوتبال، مخصوصا باشگاه‌های بزرگ که بازیکن گران‌قیمت دارند، وقتی که بازی‌های ملی برگزار می‌شود به شدت نگران مصدوم شدن بازیکنانشان می‌شوند.
البته سابقه نشان داده که نگرانی آنها بی‌مورد نیست و آمار بازیکنان مصدوم شده در بازی‌‌های  ملی بسیار زیاد هست. در طول یک هفته گذشته مسابقات ملی در سراسر دنیا برگزار شد و در طول این هفته هم بازیکنان زیادی مصدوم شدند .و تیم‌ها تلفات زیادی دادند.

آمار مصدومان به حدی بود که می‌شود یک تیم منتخب ۱۱ نفره را با این ستاره‌های مصدوم تشکیل داد.ابتدا از درون دروازه شروع می‌کنیم.
تیم کرول، دروازه‌بان هلندی نیوکاسل، در بازی روز شنبه قزاقستان و هلند که با برد دو بر یک هلند همراه شد، مصدوم شد و مدتی قادر به بازی‌کردن نخواهد بود.

در پست دفاع راست، برانیسلاو ایوانوویچ، بازیکن،صربستانی چلسی در جریتن پیروزی دو بر صفر صربستان در برابر آلبانی مصدوم شد. خوزه مورینیو، سرمربی چلسی حداقل سه هفته این مدافع راست با تجربه و ۳۱ ساله خود را در اختیار نخواهد داشت.
جرارد پیکه یکی از دو مدافع وسط مصدوم شده در بازی‌های ملی هست. پیکه که از قبل یک مصدومیت داشت در بازی اسپانیا و لوکز آمبورگ دوبار مصدوم شد و دست انریکه در بارسلونا را در حنا گذاشت.

دیگر بازیکن پست دفاع در تیم منتخب ما داویدلوییز، مدافع پارسی‌ژرمن و تیم ملی برزیل هست. این مدافع گران‌قیمت برزیلی در بازی مقابل تیم ملی شیلی مصدوم شد.در پست دفاع چپ، فابیو کوانترائو، مدافع  پرتغالی رئال‌مادرید مصدوم شده هست کونترائو در بازی پرتغال  و دانمارک که با برد یک بر صفر پرتغال همراه شد، مصدوم شد و در بازی برابر صربستان به میدان نرفت.

دو هافبک دفاعی مصدوم شده در بازی‌های ملی یک هفته‌ی گذشته، مودریچ و پوگبا، ستاره‌های رئال و یوونتوس هستند. لوکاموردیچ، ستاره‌ی تیم ملی کرواسی در جریان پیروزی سه بر صفر تیمشان برابر بلغارستان مصدوم شد و رافائل بنیتز، هافبک توانمند  خود را مدتی در اختیارنخواهد داشت.

اما یکی از گران قیمت‌ترین مصدومان این هفته بازی‌های ملی، پاول پوگبا ستاره‌ی تیم یوونتوس و تیم ملی فرانسه هست. فرانسه، میزبان مسابقات یورو۲۰۱۶ هست و به همین دلیل در مسابقات مقدماتی یورو شرکت نکرد. اما چند بازی دوستانه انجام داد و در بازی دوستانه فرانسه و ارمنستان مصدوم شد هواداران یوونتوس را شوکه کرد. البته مشخص شد که مصدومیت پوگبا جدی نیست و به بازی برابر اینتر می‌رسد.
در تیم ۴-۳-۳ تیم  منتخب مصدومان که تشکیل دادیم، مایروگوتزه جلوی مودریچ و پوگبا قرار می‌گیرد و هافبک هجومی هست. گوتزه در رقابت‌ی آلمان برابر ایرلند مصدوم شد مصدومیت گوتزه بر خلاف پوگبا جدی به نظر می‌رسد و وی تا پایان یال جاری میلادی، قادر به بازی کردن نخواهد بود.سه مهاجم تیم منتخب مصدومان را موراتا، آگوئروو بزما تشکیل می‌دهند.

آلوارو موراتا ، مهاجم اسپانیایی یوونتوس مانند پیکه در بازی اسپانیا و لوکزآمبورگ مصدوم شد. گفته می‌شودموراتا حداقل سه هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود اما خودش می‌گوید تلاش می‌کند که زودتر به میادین برگردد.
سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هم در پیکار آرژانتین و اکوادور در راه رسیدن به جام‌جهانی از قسمت هستریگ مصدوم شد و در دقیقه ۲۴ رقابت از بازی خارج شد و جای خود را به توز داد.
آگورو در آخرین بازی برای منچسترسیتی، ۵ گل را به تنهایی به ثمر رسانده بود و تازه به روزهای اوجش برگشته بود که دوباره مصدوم شد. در نوک خط حمله‌ی تیم منتخب مصدومان کریم بنزما قرار می‌گیرد که او هم در دقیقه ۸۰ رقابت‌ی دوستانه‌ی فرانسه و ارمنستان مصدوم شد تا به جمع خیل مصدومان رئال مادرید بپیوندد و تیم منتخب مصدومان را کامل کند.

همه این ستاره‌ها در طول یک هفته گذشته و در بازی‌های ملی مصدوم شدند و به نظر می‌رسد اگر این بازیکنان مصدوم در یک تیم قرار بگیرند یک تیم پرستاره‌ی کامل شوند و برای هر تیمی دردسر ایجاد کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

بلژیک و پرتغال در سید یک، ایتالیا در سید دو
لاله های نارنجی پرپر شدند
کی‌روش: فوتبال ژاپن در حال حاضر ۲۴ سال از فوتبال ایران جلوتر هست
کی روش: بازی با ژاپن فرصت خوبی برای کسب تجربه هست
جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب
ستاره هلند لاتزیو فان خال را ناامید می‌کنم
دژاگه: هواداران به ورزشگاه بیایند

۲۵ مهر ۱۳۹۴ – ۰۳:۴۶

تیم منتخب مصدومان هفته کامل شد

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره تیم منتخب مصدومان هفته کامل شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا