تولید تئاتر کودک و نوجوان در طول سال انجام شود

تولید تئاتر کودک و نوجوان در طول سال انجام شود

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تولید تئاتر کودک و نوجوان در طول سال انجام شود را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تولید تئاتر کودک و نوجوان در طول سال انجام شود
کارگردان «غولاقو» معتقد هست که تولید تئاتر کودک و نوجوان باید در طول سال و به صورت مستمر انجام شود.


به گزارش روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس در حاشیه اجرای نمایش «غولاقو» اظهار کرد: این نمایش برای مخاطب نوجوان تولید شده و به دنبال این بود پیام‌های مختلفی از جمله ویژگی‌های انسانی خوب را به مخاطب انتقال دهد.

وی با اشاره به میزبانی همدان در این دوره از جشنواره گفت: میزبانی همدان تا کنون بسیار خوب بوده هست؛ گرچه هر فستیوالی که برگزار می‌شود دارای نقایصی نیز خواهد بود اما همین که هر ساله تجربه‌های جدیدی کسب می‌شود کیفیت کار را بالا می‌برد.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که اگر جشنواره برگزار نباشد، باز هم شاهد تولید آثار مختلف خواهیم بود یا نه؟ افزود: در ظاهر نمی‌توانیم؛ اما باید بر این اصل متکی باشیم که حتی با برگزار نشدن جشنواره هم آثار نمایشی تأثیرگذاری تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تئاتر یک روال معمول را طی می‌کند، اضافه کرد: مخاطب ما مخاطب کم‌هوشی نیست و باید بر اساس نیاز آنها کار کنیم.

مشهدی عباس با بیان اینکه مخاطب امروز ما در روند رو به رشد دنیای تکنولوژی قرار گرفته‌ که به تبع آن نیاز‌ها و سلایق آنان نیز متفاوت شده هست، گفت: ما باید اثر در خور مخاطب خود را تولید کنیم.

عبدالله آتشانی بازیگر این نمایش نیز در حاشیه اجرای نمایش «غولاقو» اظهار کرد: جشنواره بین‎المللی تئاتر در همدان فضای شاد و پرهیجانی را برای همگان ایجاد کرده که انرژی کار کردن را دو برابر می‌کند.

وی گفت: میزبانی همدان در این دوره از جشنواره بسیار عالی بود و هر سال که می‌گذرد با کسب تجربه‌های جدید این میزبانی مطلوب‌تر می‌شود.

بازیگر نمایش «غولاقو» در ادامه گفت: اینکه در یک روز سه سانس اجرا برای گروه‌های نمایشی قرار می‌دهند، واقعا سنگین و خسته کننده هست اما به عشق بچه‌ها کار می‌کنیم و پیش می‌رویم.

وی تصریح کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یک اتفاق بزرگ هنری هست که باعث ایجاد انگیزه در بین گروه‌های نمایشی و تولیدکنندگان آثار نمایشی می‌گذارد.

آتشانی تصریح کرد: صرف برگزاری جشنواره باعث ایجاد رقابت سالم بین گروه‌های نمایشی هست که همین امر باعث ارتقای کیفیت آثار می‎شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

هنرمندان عرصه ایثار، آیه‌ای از آیه‌های ایثار و تلاش هستند
فراخوان بخش ویژه فاجعه «مِنا» منتشر شد
تئاتر راهگشای معضلات اجتماعی/ تئاتر را باید در کودکی نهادینه کرد
کارگاه عملی گری فریدمن از استرالیا در همدان برگزار شد
تئاتر امروز بايد متناسب با نياز كودک امروز باشد
کارگردان ۱۷ ساله از نیاز به کار خلاقانه در تئاتر کودک گفت
کودکان و نوجوانان مدیران جشنواره تئاتر می‌شوند
اجراهای عمومی تئاتر مقاومت؛ کمک به رشد تئاتر در شهرستان‌ها
پیوند نمایش‌های ایرانی با مهم‌ترین اثر ادبیات کلاسیک غرب
ظرفیت آموزش و پرورش پشتوانه‌ خوبی در تئاتر هست

۱۵ مهر ۱۳۹۴ – ۰۰:۰۴

تولید تئاتر کودک و نوجوان در طول سال انجام شود

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره تولید تئاتر کودک و نوجوان در طول سال انجام شود با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا