تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس

تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس

تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس

در حالی که سازمان صدا و سیما مقررات سخت گیرانه ای برای نوع پوشش و رفتارهای خارج از استودیوی مجریان خود داشته و آن را بطور جدی اعمال می کند، اما به نظر می رسد دستکم یک مجری معروف که این روزها به ستاره ای بی رقیب در تلویزیون تبدیل شده، از این قاعده مثتثنی می باشد.

رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» که این شبها موج گسترده ای در ارتباط بیشتر مردم با تلویزیون ایجاد کرده تنها مجری این رسانه می باشد که حق دارد شلوار جین بپوشد و بعضا از لباس هایی استفاده کند که تابحال کمتر بر تن مجریان تلویزیونی دیده شده می باشد.

تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس

تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس

سازمان صدا و سیما همواره ضوابط سفت و سختی برای نوع پوشش مجریان تلویزیونی خود داشته و در برابر هرگونه عبور از مقررات در این زمینه بشدت حساس بوده می باشد. این حساسیت حتی موجب شد مدتی قبل یکی از گزارشگران برنامه های ورزشی که در یکی از ایام های سوگواری لباس مشکی نپوشیده بود، در میانه برنامه علیرغم مخالفت، مجبور به تغییر دادن پیراهن شود.

با این وجود، شلوار جین پوشیدن رامبد جوان در برخی از شبهای خندوانه نشان می دهد، برخی حساسیتها در این زمینه کاهش یافته و یا آنکه مجری خندوانه که اکنون گوی سبقت را از همه همکاران خود ربوده می باشد در این زمینه از آزادی عمل بیشتری برخوردار می باشد.

هرچند به نظر می رسد در سال های اخیر تسامح بیشتری در این زمینه ایجاد شده و اکنون برخی مجریان جوان تلویزیون بعضا لباس هایی بر تن می کنند که تاکنون سابقه نداشته و با عرف رایج بر صداو سیما همخوان نبوده می باشد.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما چندی قبل به مجریان و آرتیستان تلویزیون هشدار داده بود در صورت انتشار هرگونه تصاویری از آنها در شبکه های اجتماعی که با هنجارهای رسانه ملی مغایرت داشته باشد، از ادامه کار آنها ممانعت بعمل خواهد آمد. در روزهای اخیر شایع شده بود که ۹ نفر از آرتیستان زن تلویزیون به این علت از ادامه کار در این سازمان منع شده اند، سرگرمی که روز گذشته، رمضان شجاعی کیاسری عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما آن را تکذیب کرد.

منبع : عصر ایران

نوشته تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس اولین بار در پورتال یک پدیدار شد.

تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس

نظرات خود را درباره تنها مجری تلویزیون که می تواند شلوار جین بپوشد + عکس با ما درمیان بگذارید.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا