تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

کلیات و جزئیات طرح اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.

خبرگزاری مهر: کلیات و جزئیات طرح اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.

محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام این خبر اظهار داشت: در جلسه کمیسیون، تمام بندها و دو تبصره طرح «اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، به تصویب رسید و تنها یک یا دو مورد عوض جزئی در آن اعمال شد.

وی افزود: بر اساس این تغییرات وزارت امور خارجه که تاکنون ملزم بود هر ۶ ماه یکبار روند اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کند، پس از این موظف می باشد که هر سه ماه یک بار این گزارش را ارائه دهد و کمیسیون امنیت ملی نیز باید هر ۶ ماه یکبار گزارشی از روند اجرای برجام به صحن مجلس تحویل دهد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه با وجود جر و بحث های موجود میان اعضاء، فضای خوبی در کمیسیون حاکم بود، خاطرنشان کرد: البته برجام در کمیسیون های دیگری مانند آموزش و تحقیقات، انرژی، اقتصادی و اجتماعی نیز بررسی شده که گزارش آنها تاکنون به کمیسیون امنیت ملی اعلام نشده می باشد.

آصفری تصریح کرد: با تصویب کلیات و جزئیات این طرح در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، گزارش طرح صبح یکشنبه هفته آینده در جلسه علنی مجلس ارائه می شود.

با قرائت گزارش بررسی ۴۰ روزه کمیسیون ویژه بررسی برجام آثار و پیامدهای آن در صحن مجلس، طرح دوفوریتی «اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» نیز که با هدف ارائه ضمانت اجراهای لازم برای اجرای برنامه جامع اقدام مشترک تدوین شده بود، به رای گذاشته شد که دو فوریت آن تصویب نشد و یک فوریت آن با موافقت نمایندگان روبرو شد.

در نتیجه کلیات و جزئیات این طرح در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی بررسی و تصویب شد و برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می شود.

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ – ۰۷:۰۲

تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره تصویب برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا