تصاویری جالب از مکانی شبیه جهنم

تصاویری جالب از مکانی شبیه جهنم

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تصاویری جالب از مکانی شبیه جهنم را ببینید.

سایت اجتماعی پورتال یک:زندگی، به گفته مجله نشنال جئوگرافیک، لانه شیطان بر روی زمین وجود دارد و در شمال کشور اتیوپی قرار گرفته می باشد!
این مکان که «ستمکارترین مکان زمین» اسم کوچک دارد، بسیار پایین ترین سطح دریا قرار گرفته به طوریکه عمق برخی از کم ارتفاع ترین نقاط آن به بیش از ۱۰۰ متر پایین ترین سطح دریا می رسد. این گودال نه تنها یکی از گرم ترین نقاط روی زمین می باشد بلکه ازجمله فعال ترین پدیده های جغرافیایی محسوب می شود: این گودال گداخته و اسیدی در گسترده زمین در غلیان می باشد به طوریکه شما چیزی به این گونه بر روی زمین ندیده اید.
در برخی نقاط این گودال سطح pH به زیر ۱ می رسد! بنابراین در واقع زندگی چیزی نیست که در این منطقه بتواند اتفاق بیفتد و این به معنی آنست که داناکیل یکی از متروکه ترین و منزوی ترین اکوسیستم ها در جهان می باشد.
سرزمین اطراف گودال داناکیل زمانی بخشی از دریای سرخ بوده می باشد. وقتی آب آن از دست رفته، نمک با کمیت فوق العاده زیاد باقیمانده و تبدیل به کالایی ارزشمند و البته کشنده برای بومیان منطقه شده می باشد.
برای بیش از ۱۰۰ سال می باشد که مردم اطراف دالول بلوک های نمک را می شکنند، بر شتر سوار می کنند و آنها را برای فروش به شهرهای اطراف می فرستند. این کار خطرناکی می باشد اما تبدیل به راه آشنایی برای امرار معاش بومیان شده می باشد.
درجه حرارت حدکاثر روزانه در این منطقه ۱۰۶ درجه فارنهایت می باشد که طی آن یک نسیم جوشان باعث می شود احساس کنید پوستتان می سوزد.
بسیاری از توریست هایی که به این منطقه سفر کرده اند به دلیل اثرات مربوط به نمک، جان خود را از دست داده یا مصدوم شده اند. سفر به داناکیل با شتر یا جیپ ممکن می باشد و گردشگران می بایست با همراهی گاردهای مسلح شخصی به این سفر بروند. از این رو این سفر برای گروه های کوچک بسیار گران تمام می شود.

تصاویری جالب از مکانی شبیه جهنم

لطفا نظر خود را درباره تصاویری جالب از مکانی شبیه جهنم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا