ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین

مدیر راهداری استان البرز از تصادف یک خودرو با حفاظ حاشیه آزاد راه کرج – قزوین و متعاقب آن ترافیک سنگین در این مسیر خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس صفری شامگاه چهارشنبه گفت : این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۴ دقیقه در لاین جنوبی آزاد راه کرج – قزوین و در محدوده شهرستان ساوجبلاغ رخ داد.

وی اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پس از برخورد با حفاظ حاشیه آزاد ( گارد ریل) راه سبب ترافیک سنگین در مسیر شده می باشد.

صفری گفت: راهداران در حال بازگشایی این مسیر هستند.

مدیر راهداری استان البرز از رانندگان خواست با توجه به بارش باران در راه های استان با رعایت نکات ایمنی و سرعت مناسب حرکت کنند.

وی بیان داشت: اکنون بارش باران و وزش باد شدید در آزاد راه تهران – کرج – قزوین سبب لغزندگی این مسیر شده می باشد.

استان البرز دارای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی می باشد که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دسر بشکل گل همراه با آموزش تصویری کم خوری بهترین روش برای رفع سینوزیت

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] افسردگی فصلی را چگونه می توان درمان کرد؟ راهکارهای مناسب برای پوسیده شدن دندان شیری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا