پیاده روی همراه با تفکر مثبت برای رفع استرس

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

پیاده روی همراه با تفکر مثبت برای رفع استرس

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیاده روی همراه با تفکر مثبت برای رفع استرس را ببینید.

images

برای رفع استرس و اضطراب بهتر می باشد به دو روش پیاده روی و تفکر مثبت متوسل شوید و با استفاده از آنان استرس و تنش خود را کم کنید تا دچار مشکل نشوید رسیدن به ارامش با این روش ها بسیار آسان می باشد و سریع ترین و کم هزینه ترین راه حل می باشد.

پروفسور محمدرضا صادقی روز چهارشنبه در ‘همایش آموزش عملی تنش زدایی برای کنترل استرس’ در مشهد افزود: استرس یک واژه کلی می باشد که بیشتر جنبه فیزیکی و جسمانی دارد و به دو بخش خوب و بد تقسیم بندی می شود.
وی گفت: در روانشناسی وقتی از استرس صحبت می شود منظور استرس بد می باشد، افکار منفی باعث اضطراب، هیجانات و احساسهای منفی در فرد می شوند در حالی که با آرامش و فکرهای مثبت می توان استرس را کنترل کرد.
این استاد دانشگاه افزود: آرامش مقوله فردی می باشد لذا افراد می توانند روی خودشان کار کنند و اضطراب و استرسهایشان را کنترل نمایند.
وی ادامه داد: اضطراب بالا و داشتن آرامش رابطه معکوس دارند بطوری که هر چه اضطراب بالاتر رود آرامش پایین تر می آید و زمانی که آرامش بالایی داریم، روی خودمان کنترل داریم و اضطراب به مراتب پایین تر می آید.
استاد دانشگاههای لاوال و فونکتون کانادا ادامه داد: برای اینکه زندگی خوبی داشته باشیم باید بتوانیم استرس های روزمره را کنترل کنیم و تکنیک ‘تنش زدایی تدریجی ماهیچه ای’ یکی از راهکارها در این زمینه می باشد.
وی با آموزش این تکنیک به شرکت کنندگان در همایش گفت: تکنیک تنش زدایی تدریجی و ماهیچه ای یکی از روش های طبیعی تنش زدایی می باشد و با اجرای این تکنیک یک نوبت در روز می توان استرس ها را به کنترل در آورد.
وی تنفس عمیق را یکی از ارکان تکنیک فوق عنوان و تاکید کرد: در تنفس عمیق انجام دم به مدت دو ثانیه، نگه داشتن تنفس به میزان دو ثانیه و بازدم به مدت چهار ثانیه طول می کشد.
وی ادامه داد: با اجرای تکنیک مزبور ماهیچه های مختلف بدن شامل گردن، دست، شانه، انگشتان، شکم، کمر، صورت، ران، چشم و کف دست منبسط شده و استرس ها کاهش می یابند.
همایش آموزش عملی تنش زدایی برای کنترل استرس به همت انجمن روانشناسی خراسان رضوی و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
۳۰۲۷/۱۸۵۸

پیاده روی همراه با تفکر مثبت برای رفع استرس

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره پیاده روی همراه با تفکر مثبت برای رفع استرس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مادربزرگی که با تیغ نوه‌اش را به دنیا آورد (+عکس) تصاویر/ مراسم ختم والده …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تنش مادر در بارداری و اختلال در حرکات جنین با این غذاها جلوی اشتهای خود را بگیرید

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا