تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان

تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان
تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان ارتش لبنان با صدور بیانیه‌هایی از تجاوز محدود هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان خبر داد.

به گزارش فرهنگ نیوز، فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گشتی پیاده نظام رژیم صهیونیستی اقدام به عبور از خط عقب نشینی به مسافت ۵۰ متر در عمق اراضی لبنان کرده و ۴ رأس از چهارپایان را به سمت اراضی اشغالی کشاند.
 
براساس این گزارش، اتفاق مذکور در ساعت یک و نیم بعد از ظهر دیروز در قسمت کفرشوبا – حاصبیا واقع شده و این موضوع بلافاصله به اطلاع نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفل ) رسیده هست.
 
فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه دیگری تصریح کرد در ساعت ۱۰ صبح دیروز یک هواپیمای جاسوسی وابسته به دشمن اسرائیلی بر فراز آسمان لبنان به پرواز درآمد. این هواپیما از قسمت مزارع شبعا وارد اراضی لبنان شده و اقدام به گشت‌زنی در حاصبیا و مرجعیون نمود و در ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه از قسمت رمیش لبنان را ترک کرد.
 
در ساعت ۱۵ نیز یک هواپیمای دیگر اقدام به نقض حریم هوایی لبنان از فراز قسمت الناقوره کرده و در جنوب لبنان به گشت زنی پرداخت. این هواپیما در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه از قسمت علما الشعب آسمان لبنان را ترک کرد.
 
در مقابل، دیروز محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد اسرائیل به علت آمادگی مقاومت، قادر نیست به لبنان حمله کند.
 
وی در سخنانی در حسینیه قسمت کفرحتی تاکید کرد دشمن اسرائیلی به علت آمادگی مقاومت و امکانات و توانایی که دارد، نمی تواند به لبنان تجاوز کند.
 
وی افزود: اسرائیل زمانی که موشک های ایرانی در زیر زمین را دید احساس ترس کرد و احتمال داد که حزب الله نیز از این موشک ها در اختیار داشته باشد.
 
محمد رعد اظهار داشت الگویی که مقاومت ارائه کرده از بهترین الگوهای مقاومت در طول تاریخ هست.
 

منبع: تسنیم

۹۴/۷/۲۶ – ۱۳:۲۶ – ۲۰۱۵-۱۰-۱۸ ۱۳:۲۶:۲۹

تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا