تجاوز جنسی شیخ سعودی به دخترش +عکس

تجاوز جنسی شیخ سعودی به دخترش +عکس

لطفا در ادامه را تجاوز جنسی شیخ سعودی به دخترش +عکس را ببینید.

56350.35489638


تجاوز جنسی بیشرمانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله اشبا وجود آن که دخترک ۴ ساله، علاوه بر تعرض جنسی از سوی پدر، در اثر شکنجه های وی به خونریزی شدید مغزی، شکسته شدن بازوی راست، شکستگی در مهره چهارم از ستون فقرات و ضربه شدید در منطقه سر دچار شد و سپس جان خود را از دست داد، اما دادگاه متهم را تبرئه کرد.


نظام قضایی سعودی با اشاره به این که کشتن دختر کودک توسط پدرش « شیخ فیحان الغامدی» و تعرض جنسی به وی قبل از قتل، در زیر گروه پرونده های خشونت خانوادگی قرار می گیرد بیان کرد: از نظر قضایی هیچ دلیلی برای محکومیت پدر کودک وجود ندارد و وی تنها در امر تربیت فرزندش زیاده روی کرده هست.


« منصور الخیزان»، وکیل متهم تصریح کرد: موکل وی به دلیل ارتکاب قتل خطا تبرئه شد و تنها به اتهام زیاده روی در امور تربیتی و کتک زدن فرزندش به تعزیز محکوم گردید.


این در حالی هست که موکل به همین حکم تعزیزی نیز اعتراض کرده و مدعی شد این جرم را به دلیل فشار مادی و روانی مرتکب شده هست.

از آن جا که وقوع این حادثه در عربستان باعث ایجاد جنجال های شدیدی در میان شهروندان شد، به گفته وکیل، متهم در نظر دارد به دلیل انعکاس این مساله در رسانه های گروهی از مسوولین ارتباطی شکایت کند.وی در حال حاضر به قید کفالت آزاد شده هست.


منبع: مجله دوستان آنلاین

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست تجاوز جنسی شیخ سعودی به دخترش +عکس ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا