تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر

تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر را ببینید.

تائید هویت 2 مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر

تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر

این روزها کاربران بسیاری از نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند و یکی از امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قابلیت نصب روی دستگاه‌های مختلف اعم از تلفن همراه، تبلت و رایانه می باشد.

چنانچه شما نیز از این قابلیت بهره‌مند شده باشید، می‌دانید که برای فعال‌سازی نرم‌افزار تلگرام روی هر دستگاه جدید نیازمند وارد کردن پین‌کدی خواهید بود که به تلفن همراه شما ارسال می‌شود. ارسال پین‌کد برای فعال‌سازی تلگرام روی دیگر دستگاه‌ها از مواردی می باشد که برای حفظ امنیت کاربران به‌کار برده می‌شود، اما این روش نیز ممکن می باشد مورد سوءاستفاده قرار گیرد؛ زیرا به‌عنوان مثال یک کاربر با اجرای مراحل فعال‌سازی در تلفن همراه خود می‌تواند با کمتر از ده ثانیه دسترسی داشتن به تلفن همراه شما، پین‌کد فعال‌سازی را درخواست کرده و پس از تماشا، آن را در دستگاه خود وارد ساخته و پین‌کد دریافتی را نیز از روی دستگاه شما حذف کند. در این شرایط بدون آن‌که متوجه شده باشید یک کپی از همه محتوای به‌نمایش درآمده برای شما برای آن فرد نیز قابل تماشا می باشد.

برای جلوگیری از این موارد و افزایش ضریب ایمنی در نرم‌افزار تلگرام قابلیتی طراحی شده می باشد که با کمک آن می‌توانید تائید هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید. با فعال شدن این قابلیت هنگام فعال‌سازی هر یک از دستگاه‌های جدید علاوه بر پین‌کد، ‌باید رمز عبوری که برای این شرایط مشخص ساخته‌اید نیز وارد شود. در این شرایط دسترسی به تلفن همراه شما و پین‌کد نیز کافی نیست و می‌توانید مطمئن شوید هیچ فردی به‌جز خود شما نمی‌تواند تلگرام را روی دستگاه‌های دیگر فعال کند.

 نرم فزار پیام رسان, تبلت

در تلفن همراه و تبلت:
۱ـ نرم‌افزار تلگرام را اجرا کنید.

۲ـ روی منوی اصلی که با آیکون همبرگری به‌نمایش درآمده می باشد فشار داده و گزینه Settings را انتخاب کنید.

۳ـ به بخش Privacy and Security وارد شده و روی Two-Step Verification فشار دهید.

۴ـ روی گزینه Set Additional password فشار داده و رمز عبور دلخواه خود را دو مرتبه وارد کنید. در ادامه یک عبارت برای به‌خاطر آوردن رمز را نیز وارد کرده و در پایان آدرس ایمیل خود را برای بازیابی رمز فراموش شده وارد کنید.

۵ ـ به ایمیل خود مراجعه کرده و روی لینک ارسال شده به ایمیل کلیک کنید تا عملیات فعال‌سازی با موفقیت انجام شود.

در رایانه:
۱ـ از نوار ابزار روی Settings کلیک کنید.

۲ـ روی گزینه Enable Two-Step Verification کلیک کنید.

۳ـ رمز عبور دلخواه خود را دو مرتبه وارد کنید، عبارت مورد نظر برای به‌خاطر آوردن رمز عبور و ایمیل دلخواه برای بازیابی رمز فراموش شده را نیز وارد کرده و روی Save کلیک کنید.

۴ ـ صندوق دریافت‌های ایمیل خود را بررسی کرده و روی لینک ارسال شده از طرف تلگرام کلیک کنید تا عملیات فعال‌سازی با موفقیت به پایان برسد.
منبع:jamejamonline.ir

The post تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر appeared first on جذاب.

تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر

لطفا نظر خود را درباره تایید هویت ۲ مرحله‌ای در تلگرام برای امنیت بیشتر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا