تابستان بدون قطعی آب/ دستگاه‌های تصفیه آب عامل اختلال سلامت

تابستان بدون قطعی آب/ دستگاه‌های تصفیه آب عامل اختلال سلامت

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تابستان بدون قطعی آب/ دستگاه‌های تصفیه آب عامل اختلال سلامت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: باوجود خشکسالی عبور از تابستان بدون جیره بندی و قطعی آب مهمترین دستاورد نیمه اول سال جاری می باشد.


حمید رضا جانبار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کیفیت آب گفت: تلاش ما بر این می باشد که کیفیت آب در حد مطلوب باشد تا مشترکین بدون نگرانی از این آب استفاده کنند.

وی در ادامه به کیفیت آب تهران اشاره وبیان داشت: با اجرای پروژه رینگ فاصله بین جنوب و شمال شهرستان کوتاه شده و هم اکنون آب با کیفیت مناسبی در کل سطح تهران توزیع می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در خصوص کیفیت آب شهرهای جنوبی گفت: با افتتاح پروژه کرخه در آینده ای نزدیک شاهد توزیع آبی باکیفیت مناسب در شهرستان اهواز خواهیم بود.

جانباز به تأثیر  استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب اشاره وبیان داتش: برخی افراد با ذهنیت کاهش آلودگی آب شرب اقدام به خرید دستگاه‌های تصفیه آب می‌کنند که این دستگاه‌ها در صورت استاندارد نبودن ویا تنظیم نادرست خود عامل اختلال در روند سلامتی و دلیلی برای بیماری خواهد شد.

وی ادامه داد: این دستگاه‌ها برای شهرهایی که  با شوری آب مواجه‌اند استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب توصیه می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در خصوص استاندار بودن این دستگاه‌ها گفت: تمام این دستگاه‌ها وارداتی بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت بر روی استاندارد بودن آنها نظارت کند.

**عبور از تابستان بدون قطعی آب مهم‌ترین دستاورد شش ماه اول سال ۹۴

جانباز در ادامه به مهم‌ترین دستاورد شش ماه اول سال ۹۴ اشاره وبیان داشت: عبور از بحران آب در تابستان بدون قطعی و جیره بندی که با همت همکاران شرکت آب و فاضلاب و همکاری صمیمانه مردم صورت گرفت به عنوان مهم‌ترین دستاورد این مدت بوده می باشد.

وی در پایان به مهمترین برنامه شرکت آب و فاضلاب کشور در نیمه دوم سال اشاره و اظهار داشت: با توجه به دوران پساتحریم به دنبال حضور بیشتر بخش خصوصی در این صنعت هستیم.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

کاهش سطح آب‌های زیرزمینی دلیل قطعی آب منطقه فردیس
اطلاعیه قطع آب برخی نواحی شهرستان تهران
رفع مشکل آب شهرک‌های جنوب غربی استان تهران
انتشار مصوبه دولت برای مشترکان پرمصرف/ تلاش برای نداشتن قطعی آب در تابستان
احتمال جیره‌بندی آب در تابستان/ ۱۳ استان در تنش آبی شدید
قبوض برقی که از درجه اعتبار ساقط شدند/افزایش قیمت آب و برق تا پایان سال منتفی می باشد
قطعی آب مشترکان بالای ۲۰۰ مترمکعب/ چراغ قرمز وضعیت آب کشور روشن شد
واردات آب در حال بررسی/ قطعی آب تهران در دستان کیست؟!

۱۰ مهر ۱۳۹۴ – ۰۷:۰۰

تابستان بدون قطعی آب/ دستگاه‌های تصفیه آب عامل اختلال سلامت

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا