به این روش خاصیت چای سبز را بیشتر کنید

مطالب جدید

به این روش خاصیت چای سبز را بیشتر کنید

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه به این روش خاصیت چای سبز را بیشتر کنید را ببینید.

نتایج بررسی‌های متعدد نشان می‌دهد که ارتباطی بین مصرف چای سبز در پیشگیری از برخی سرطان‌ها مانند سرطان مثانه و سرطان تخمدان یا پانکراس وجود دارد. به عقیده‌ی محققان آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این نوشیدنی خطر ابتلا به برخی از سرطان‌ها را به میزان ۱۰ درصد کاهش می‌دهد.
باید بدانید که نوشیدن روزانه ۱ تا ۳ فنجان چای سبز به پیشگیری از بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی کمک کرده و باعث کاهش تری گلیسیرید می‌شود. بهتر است بدانید که این چای شما را شاداب‌تر و بانشاط‌تر می‌کند.

ریختن آب لیمو در چای سبز باعث پیشگیری از بیماری های زیادی می شود

چای سبز می تواند تاثیر مثبتی در لاغری افراد به خصوص افراد باردار داشته باشد و همچنین در افزودن لیمو به چای می تواند خاصیت ضد سرطانی آن را افزایش دهد.

ریختن آب لیمو در چای سبز باعث پیشگیری از بیماری های زیادی می شود و همچنین برای افراد باردار هم مفید است به همین دلیل توصیه هایی در خصوص زمان مصرف آن می شود.

در ادامه نوشته با جوانی ها همراه باشید .

دکتر نیستانی متخصص تغذیه گفت: ریختن آب لیمو در چای سبز باعث افزایش خواص سودمند این نوع چای می شود.

آب لیمو در چای سبز باعث پیشگیری از بیماری های قلبی و سرطان و دیابت می شود.

ویتامین c موجود در آب لیمو باعث خارج شدن مواد آنتی اکسیدان از برگ های چای سبز می شود.

چای سبز می تواند تاثیر مثبتی در لاغری افراد به خصوص افراد باردار داشته باشد و همچنین در افزودن لیمو به چای می تواند خاصیت ضد سرطانی آن را افزایش دهد.

توصیه می شود زمانی که چای خنک شده است از آب لیمو استفاده شود تا ویتامین c موجود در آب لیمو در اثر گرمای چای تخریب نشود.

باشد میزان چای سبزی که برای هر فنجان می‌ریزید بیش از ۳ گرم نباشد. یادتان باشد که نباید روزانه بیش از ۱۰ گرم چای سبز مصرف کنید.

به این روش خاصیت چای سبز را بیشتر کنید

لطفا نظر خود را درباره به این روش خاصیت چای سبز را بیشتر کنید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا